Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:58:55 GMT

 انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت‌گیری حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۳۸۶

 انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت‌گیری حادثه آفرید

ایسنا/قزوین رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: انفجار خودروی نیسان هنگام سوخت‌گیری در جایگاه سی ان جی یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به حادثه رخ‌داده، تصریح کرد: کپسول گاز یک دستگاه خودروی نیسان در جایگاه «سی ان جی» خلیج‌فارس واقع در کیلومتر پنج جاده قزوین_ بویین‌زهرا منفجر و حریق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری افزود: این حادثه در ساعت ۱۷: ۰۹ دقیقه عصر امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ایستگاه شماره سه قزوین به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه راننده خودرو به همراه خانواده برای سوخت‌گیری وارد جایگاه می‌شوند که سرنشین آن در هنگام سوخت‌گیری از خودرو خارج نمی‌شود و در هنگام سوخت‌گیری، کپسول گاز این خودرو به دلایل نامعلومی منفجر می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تأکید کرد: خودروی مذکور پس از انفجار به‌طور کامل متلاشی‌شده، در این حادثه متأسفانه یک خانم ۲۶ ساله که سرنشین خودرو بود در دم جان خود را از دست داد و یک نفر نیز مصدوم شد.

وی بابیان این‌که علت حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، افزود: سرنشینان و رانندگان خودرو در هنگام سوخت‌گیری از ماشین خارج و از آن فاصله بگیرند تا شاهد حوادثی از این قبیل نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حادثه سي ان جي استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • با پول پژو۲۰۷ خودروی ژاپنی بخرید! + عکس