Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس،‌ با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس، گفت: در جلسه امروز طرح کاهش مجازات‌های تعزیری در کمیسیون مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون مجازات‌های همچون فریب در ازدواج، کیف‌قاپی و امثال آن چنانچه با رضایت شاکی همراه باشد،‌ مشمول گذشت می‌شود و دیگر حبس برای فرد متهم درنظر گرفته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین براساس این مصوبه دیگر حبس ابد نخواهیم داشت و حداکثر حبس تعزیری 25 سال خواهد بود. 

نوروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مصوب شد که اگر قاضی برای فردی حداکثر مجازات رادرنظر بگیرد، باید دلیل آن را ذکر کند. 

وی افزود: علاوه بر این، براساس مصوبه امروز کمیسیون کسانی که در جرایم امنیتی و همچنین جرایم اقتصادی کلان در کشور مشارکت و همکاری داشته‌اند، در صورت همکاری با دادگاه، با تشخیص قاضی می‌توانند مشمول تعلیق مجازات شوند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسی غضنفر آبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

وی در گفتگو با ایلنا، تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند، حتما عملیات و اقدام شدیدتر خواهد بود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم، ان‌شاالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896191

دیگر خبرها

  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار
  • اصلاح قانون مجازات اسلامی/اسامی غایبان و متاخران جلسه
  • لایحه تجارت در دستورکار امروز مجلس