Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: امسال سهمیه 2 هزار و 800 نفری برای مهارت‌آموزی سربازان استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، یاور محمدی اظهار داشت: اجرای طرح «هر سرباز، یک مهارت» در پادگان‌ها سبب می‌شود سربازان پس از پایان دوران خدمتی خود دست پر وارد بازار کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، با اشاره به اجرای این طرح در پادگان‌های استان کرمانشاه از سال گذشته، گفت: در این طرح سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی، زمانی که وارد یگان‌های خدمتی خود می‌شوند باید دوره‌های مهارت‌آموزی را سپری کنند.

 وی با بیان اینکه این طرح در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت کسب یک مهارت از سوی سربازان در طول دوران خدمتی خود برای فراهم شدن زمینه کسب و کار آن‌ها پس از پایان خدمت در برنامه قرار گرفته، تاکید کرد: اجرای این طرح سبب خواهد شد تا سربازان پس از پایان دوران خدمت سربازی خود دست پر وارد بازار کار شوند.

محمدی با بیان اینکه امسال سهمیه 2 هزار و 800 نفری برای مهارت‌آموزی سربازان استان در نظر گرفته شده، پیش بینی کرد، بیشتر از این سهمیه، مهارت‌آموزی به سربازان را داشته باشیم.

به گفته این مسؤول، سال گذشته سهمیه 2 هزار و 100 نفری برای مهارت‌آموزی سربازان استان در نظر گرفته شده بود که در نهایت این طرح برای 2 هزار و 509 نفر از سربازان اجرا شد.

محمدی در ادامه با اشاره به اجرای این طرح در سنوات آتی برای همه سربازان، گفت:  قرار شده تا سال 1401 اخذ کارت پایان خدمت سربازان منوط به گذراندن دوره‌های آموزش مهارتی شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه بازار کار آموزش مهارت سرباز فنی وحرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری با حضور کارکنان سپاه حضرت ابالفضل (ع) استان برگزار می‌شود.

محمد ولی پور هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انگیزه و مودت و دوستی بین سربازان عنوان کرد و افزود: همچنین از سربازان در این مراسم معنوی تجلیل شد.

ضیافت افطاری فرصت مناسبی است تا سربازانی که از خانواده هایشان دور هستند اکنون در ماه میهمانی خدا و بر سر سفره افطار کنار هم باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهارت‌های پرتقاضا در بازار کار آینده
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • جنایات رژیم صهیونیستی ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس
  • تاق بستان یکی از مهمترین جاذبه‌های تاریخی شهر کرمانشاه
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • از شهر باستانی کرمانشاه دیدن کنید
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان