Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد در صورتی که تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک بتواند سهمیه المپیک تیمی جایزه نقدی دریافت می کند.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون،  بهنام حبیب زاده مومن سرپرست فدراسیون اعلام کرد:  در راستای حمایت و ایجاد انگیزه در بدنه تیم ملی  در این جلسه مقرر شده است در صورت کسب سهمیه تیمی در مسابقات انتخابی المپیک که بهمن ماه سال جاری در کشور پرتغال برگزار خواهد شد 2 میلیارد ریال به عنوان پاداش به اعضا و کادرفنی تیم ملی بزرگسالان کشورمان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون افزود: با توجه به اهمیت مسابقات انتخابی المپیک در جهت تقویت کادر فنی  و ضرورت آنالیز تیم های شرکت کننده در مسابقات انتخابی المپیک ضمن هماهنگی با سرمربی محترم تیم ملی تصمیم گرفته شده است که سرمربی نسبت به معرفی کمک مربی و استفاده از روانشناس اقدام کند و تمام برنامه‌ریزی‌ها بر این است که با حمایت مادی و معنوی بیشتر، تیم ملی ایران با حداکثر توان در این آوردگاه حضور پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز پينگ پنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی

با اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، طبق اعلامر سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی