Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پاشا مرادی مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت : این میزان محصول نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

او گفت : ذرت به عنوان کشت دوم پس از برداشت محصول گندم در شهرستان گیلانغرب محسوب می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی گیلانغرب گفت: چهار واحد ذرت خشک کنی ثابت و یک مرکز خرید سیار کار خشک کنی، خرید ذرت تولیدی امسال را به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود: افزایش تولید ذرت در سال جاری را ناشی از افزایش اراضی آبی زیرکشت پایاب سد زاگرس و دایک سراب و نوع رقم کشت شده بذر سازگار با آب و هوای منطقه در نظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت: این شهرستان به عنوان دومین شهرستان وسیع استان کرمانشاه دارای فصول مختلف همزمان است که قابلیت کشت بسیاری از محصولات کشاورزی را به لحاظ نوع آب و هوا و خاک دارا است.

مرادی افزود: سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان گیلانغرب تولید می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی میادین میوه و تره بار محصول درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع مهران

شیرخانی مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.
 
شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵ هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.
 
وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.
 
 کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر
  • برداشت ۸۵۰۰ تن گندم در اراضی استان بوشهر