Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس/ توضیح سلحشوری درباره نطق جنجالی امروزش در مجلس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب تهران نمایندگان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود

ایسنا/زنجان امام‌جمعه صائین‌قلعه گفت: یکی از وظایف مسئولان در تحقق شعار سال این است که مسئولان ما باید به معنای واقعی در جهت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنند

حجت‌الاسلام محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: جهش تولید از موضوعاتی است که همه ساله در نام‌گذاری سال‌ها مورد توجه مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مسئولان در تحقق شعار سال این است که مسئولان ما باید به معنای واقعی در جهت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال آغاز اجرای برنامه هفتم توسعه است، مسئولان قوای سه‌گانه باید با وحدت و همدلی تلاش کنند اهداف عالی آن را محقق سازند.

امام‌جمعه صائین‌قلعه با توضیح اینکه مردم ما همواره نقش بی‌بدیلی در صحنه‌های مختلف انقلاب ایفا کرده‌اند، متذکر شد: انقلاب اسلامی با وجود همین مردم به پیروزی رسید و اگر حضور مردم نبود قطعاً در ۸ سال دفاع مقدس سرنوشت دیگری رقم می‌خورد.

وی با توضیح اینکه مردم سرمایه اصلی انقلاب هستند، یادآور شد: این حضور مردم است که از نظر سیاسی اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را قوی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی
  • آخرین اخبار از سرنوشت لایحه حجاب جنجالی مجلس
  • فرامرز اصلانی در ایران دفن می‌شود؟ وزیر ارشاد توضیح داد (فیلم)
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود