Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی ۲ بر صفر سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سوت آغاز دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، در حالی از ساعت 17:30 امروز توسط حسن اکرمی در ورزشگاه فولادشهر به صدا درآمد که ذوب‌آهن با چند تغییر نسبت به بازی با پرسپولیس در این مسابقه حاضر شده بود که می‌توان به حضور محمدرضا عباسی، محمدرضا خلعتبری و حمید ملکی در ترکیب این تیم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن این دیدار را با ترکیب معراج اسماعیلی، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی و ارسلان مطهری آغاز کرد.

در سمت مقابل نیز نساجی با ترکیب علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، رحمان جعفری، علی‌اصغر عاشوری، رضا دهقانی، حسن جعفری، حامد شیری، سیدمحمد میری و محمد عباس‌زاده پا به زمین مسابقه گذاشته بود.

سبزپوشان اصفهانی در حالی آماده پیکار با نساجی شدند که هفته گذشته مقابل پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر شکست سنگین و تلخی را پذیرا شدند تا روند نتایج سینوسی و ضعیف ذوب‌آهن همچنان ادامه‌دار باشد. در آن سو نساجی نیز در شرایطی راهی اصفهان شد که هفته گذشته مقابل سپاهان بازی تماشایی را ارائه کرد و به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

بازی با نساجی شاید آخرین فرصت منصوریان و تیمش باشد. کمتر از یک ماه قبل، پس از شکست ذوب‌آهن مقابل ماشین‌سازی در هفته دهم، منصوریان به دلیل نتایج ضعیف و دور از ذهن تیمش تا پای اخراج رفت و با شرط اندوختن 10 امتیاز از 5 هفته پایانی نیم‌فصل نخست در سمت خود ابقا شد، ذوبی‌ها از 3 هفته گذشته تنها 4 امتیاز به دست آورده‌اند و باید از 2 بازی باقی مانده 6 امتیاز کامل را کسب کنند.

دیدار ذوب‌آهن و نساجی با برتری نسبی ذوبی‌ها آغاز شد. در دقیقه 3 شوت دانیال اسماعیلی‌فر با فاصله زیادی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

در دقیقه 4 نیز حمید بوحمدان اقدام به شوت‌زنی از راه دور کرد که علیرضا حقیقی این شوت را در اختیار گرفت.

در دقیقه 6 و با اشتباه مدافعان نساجی حمید ملکی صاحب توپ شد و این بازیکن پس از نفوذ به محوطه جریمه نساجی شوت محکمی روانه دروازه این تیم کرد که علیرضا حقیقی این توپ را با مشت به کرنر فرستاد.

در دقیقه 14 مهاجم نساجی مدافعان ذوب‌آهن را از پیش رو برداشت و در یک موقعیت خطرناک اقدام به شوت‌زنی کرد که محمد نژادمهدی آن را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 27 ارسلان مطهری که در محاصره چند بازیکن نساجی بود شوت محکمی روانه دروازه نساجی کرد که البته علیرضا حیقی این شوت را مهار کرد و مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه 32 محمد عباس‌زاده با خطای محمد نژاد‌مهدی در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد و داور یک ضربه پنالتی به سود نساجی اعلام کرد.

هادی محمدی نیز به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد او جریمه شد.

محمد عباس‌زاده پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت، اما معراج اسماعیلی این ضربه را مهار کرد تا دروازه ذوب‌آهن را نجات دهد.

در دقیقه 42 علیرضا حقیقی که همواره روی بازی با پا ضعف دارد در محوطه جریمه نساجی دچار اشتباه مرگباری شد و با توپ‌ربایی ارسلان مطهری و پاس او به خلعتبری، این بازیکن دروازه نساجی را باز کرد تا ذوب‌آهن یک بر صفر پیش بیفتد.

در دقیقه 44 محمدرضا خلعتبری با کارت زرد حسن اکرمی جریمه شد.

2 دقیقه زمان تلف شده برای این نیمه اعلام شد.

 نیمه نخست این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

اصفهان| شادی زایدالوصف خلعتبری پس از گلزنی؛ دلداری بازیکنان نساجی به عباس‌زادهاصفهان| جا به جا شدن هواداران نساجی از پشت نیمکت؛ منصوریان پا به توپ شداصفهان| برتری ذوب‌آهن برابر نساجی در نیمه نخست؛ اسماعیلی ناجی دروازه سبزپوشان شد

نیمه دوم این مسابقه در حالی آغاز شد که نساجی با یک تغییر پا به زمین گذاشته و عرفان معصومی جایگزین میلاد سرلک شده بود.

در دقیقه 47 محمد عباس‌زاده با معراج اسماعیلی تک به تک شد که با درخشش اسماعیلی شوت او تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 51 رضا دهقانی از فاصله دور اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه ذوب‌آهن کرد که این شوت سرکش با فاصله اندکی از کنار دروازه سبزپوشان به بیرون رفت.

در دقیقه 53 محمد عباس‌زاده از ترکیب نساجی خارج شد و به جای او محمد قاضی به زمین آمد.

در دقیقه 55 محمدرضا خلعتبری با فرار از تله آفساید بازیکنان نساجی به دروازه این تیم نزدیک و با علیرضا حقیقی تک به تک شد اما حقیقی دروازه نساجی را نجات داد.

در دقیقه 56 مجتی ممشلی به دلیل خطا روی ارسلان مطهری کارت زرد دریافت کرد.

نساجی در این دقایق  با تمام توان حمله می‌کرد و در دقیقه 57 رحمان جعفری ضربه سر خطرناکی روانه دروازه ذوب‌آهن کرد که باز هم با درخشش معراج اسماعیلی تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 62 ذوب‌آهن صاحب یک ضربه آزاد شد. با ارسال بی‌نقص خلعتبری و ضربه دقیق سر ارسلان مطهری ذوب‌آهن به گل دوم رسید و کاری هم از دست علیرضا حقیقی برنیامد.

در دقیقه 67 نساجی با ارسال یک کرنر روی دروازه ذوب‌آهن خطرساز شد اما ضربه سر حسن جعفری را معراج اسماعیلی از آن خود کرد.

در دقیقه 68 عرفان معصومی به دلیل خطا روی بازیکن ذوب‌آهن با کارت زرد حسن اکرمی رو به رو شد.

در دقیقه 70 سرمربی ذوب‌آهن عیرضا منظمی را جایگزین محمدرضا خلعتبری کرد.

سرمربی نساجی تعویض سوم خود را نیز در دقیقه 73 این مسابقه انجام داد و باقر نیاری را به جای رضا دهقانی به زمین فرستاد.

برای ذوب‌آهن نیز مهدی مهدی‌پور به جای محمدرضا عباسی مصدوم وارد زمین شد.

در دقیقه 75 حامد شیری به دلیل خطا روی حمید بوحمدان کارت زرد دیگری برای نساجی ثبت کرد.

در دقیقه 80 حسن اکرمی داور این مسابقه علی‌اصغر عاشوری را به دلیل تمارض در محوطه جریمه ذوب‌آهن با کارت زرد خود جریمه کرد.

در دقیقه 85 جعفری در ضدحمله به دروازه ذوب‌آهن نزدیک شد اما محمد نژادمهدی توپ او را به بیرون فرستاد.

در دقیقه 88 حمید ملکی که با آسیب‌دیدگی مواجه شده بود تعویض شد و به جای او مسعود ابراهیم‌زاده در ترکیب ذوب‌آهن قرار گرفت.

در دقیقه 90 مهدی مهدی‌پور به دلیل خطا روی علی‌اصغر عاشوری از داور کارت زرد گرفت.

برای نیمه دوم این مسابقه 3 دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفته شد.

در دقیقه 90+1 وحید محمدزاده به دلیل اعتراض به تصمیم داور با کارت زرد او جریمه شد.

در دیقه 90+3 ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی رار گرفت اما دروازه‌بان نساجی فرصت به ثمر رساندن گل سوم ذوب‌آهن را از او گرفت.

این دیدار در نهایت با برتری 2 بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید تا علیرضا منصوریان به ابقا در ذوب‌آهن امیدوار شود.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک، تیم مس در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان میزبان آریو بود که با وجود اخراج علی مغنمیان در دقیقه 40 و ده نفره شدن تیم خود، موفق شد با گل های یاسر فیضی در دقیقه 45 و مصطفی شیخ در دقیقه 60 دو بر صفر پیروز شود.

بازی دو تیم هرچند تا دقیقه 40 آرام و کم حادثه پیگیری می شد اما در پنج دقیه پایانی خود در نیمه اول آبستن حوادث زیادی شد... در دقیقه 40 مغنمیان با خطای هندی که مرتکب شد، با مشورت کمک داور به داور بازی با کارت قرمز جریمه شد تا از زمین مسابقه اخراج شود.

اما در حالی که همه فکر می کردند با این اتفاق کار برای مس کرمان سخت شود اما در دقیقه 45 بازی و در بهترین زمان ممکن مس کرمان به گل اول مسابقه دست یافت.

برروی ارسال عالی خشایار زبرجد توپ بر سر فیضی نشست تا او با ضربه ای دقیق گل اول مس را در این بازی به ثمر برساند و با این تک گل مس تیم برتر زمین در نیمه اول باشد.

در نیمه دوم و در حالی که تیم آریو درصدد استفاده از یک یار کمتر تیم مس کرمان بود، با تعویض هایی تهاجمی وارد زمین شد و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز یک موقعیت عالی گلزنی را برابر دروازه مس از دست داد.

اما تیم مس کرمان که برای پیروزی در این بازی کاملا برنامه داشت و با تمرکز و آمادگی کامل به زمین آمده بود، در دقیقه 60 مسابقه با زدن گل دوم آب سرد را کامل بر پیکر حریف خود ریخت.

زبرجد این بار برروی یک ارسال کرنر، توپ را عالی به محوطه جریمه آریو رساند تا این بار مصطفی شیخ با ضربه ای سری دیدنی گل دوم را برای مس به ثمر برساند.

بعد از این گل تیم آریو بی محابا دست به حمله زد اما در کنار کارهای دفاعی عالی تیم مس کرمان، رضایی نیز درون دروازه این تیم یک چهره بسیار درخشان از خود ارائه کرد و با واکنش های عالی خود، دروازه تیم مس را بسته نگه داشت.

کارهای دفاعی عالی مس در کنار درخشش دروازه بان این تیم حملات آریو را یکی پس از دیگری ناکام گذاشت تا مس ضمن بسته نگه داشتن دروازه خود، تیم آریو را که در حفظ دروازه خود در بازی های قبلی رکوردی عالی به ثبت رسانده بود دو بار برابر تیم ده نفره مس کرمان تسلیم شود و سه امتیاز پس از چند هفته دوری از برد، بازهم برای مس کرمان در جدول ثبت شود.

تیم مس کرمان که بازی هفته آینده خود را 21 فروردین برابر استقلال ملاثانی در اهواز برگزار خواهد کرد، با این پیروزی 34 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

 تیم های فوتبال داماش و مس شهربابک هم در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

در نیمه نخست تیم فوتبال داماش چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد که هیچ یک از این فرصتها تبدیل به گل نشد اما تیم مس شهربابک در دقیقه ۴۰ و در یک ضدحمله و روی اشتباه بازیکنان داماش به گل برتری رسید تا این نیمه به سود مس شهربابک خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم داماشی ها با حمایت طرفداران خود بر بازی تسلط کاملی داشتند و در دقیقه ۴۸ میرهادی میرجوان با یک ضربه سر گل مساوی را به ثمررساند و در دقیقه ۹۰ نیز, رضا زاهدتبار که در نیمه دوم به میدان آمده بود با یک ضربه زیبا گل دوم و برتری داماش را به ثمر رساند.

 تیم مس شهربابک با کسب ۳۰ امتیاز در مکان یازدهم  قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • ترکمنستان ۰ - ۰ ایران
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد