Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@06:07:35 GMT

استقبال کم هواداران ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۶۵۲

استقبال کم هواداران ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر

هواداران ذوب آهن از دیدار تیمشان مقابل نساجی مازندران استقبال خوبی نکرده بودند و تعدادشان دقایقی پیش از شروع دیدار به ۱۰۰ نفر هم نمی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چهارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران امروز _دوشنبه ۱۸ آذرماه_ از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند؛ در ادامه حواشی این دیدار را می‌خوانید:

*پیش از شروع دیدار علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با معدود هواداران حاضر در جایگاه ویژه خوش و بشی کوتاه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*هواداران ذوب آهن از این دیدار استقبال خوبی نکرده بودند و تعدادشان دقایقی پیش از شروع دیدار به ۱۰۰ نفر هم نمی رسید.

*هوداران نساجی از همان ابتدا به شدت رضا مهاجری و بازیکنان تیمشان را تشویق می‌کردند.

*پیش از شروع دیدار بازیکنان ذوب آهن با بنری که بر روی آن نوشته شده بود"با مطالعه، ورزش قهرمانی را به ورزش جوانمردانه تبدیل کنیم"، در زمین مسابقه حاضر شدند.

*دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن ذوب آهن اصفهان پیش از شروع دیدار سمت مهاجری رفت و برای دقایقی کوتاه در آغوش رضا مهاجری قرار گرفت.

*حسن جعفری، رضا دهقانی، مجتبی بیژن بازیکنان نساجی مازندران پیش از شروع دیدار به سمت علیرضا منصوریان رفتند و با وی خوش و بش گرمی داشتند.

*پیش از شروع دیدار رضا مهاجری سمت هواداران نساجی رفت و آن‌ها را مورد احترام گذاشت.

*در دقیقه ۳۲ وقتی داور خطای نژاد مهدی را مستحق پنالتی دانست و به نفع نساجی اعلام پنالتی کرد با لبخمدی تمسخر آمیز، ناراحتی خود را نشان داد.

*محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی وقتی پنالتی تیمش را در مقابل معراج اسماعیلی از دست داد به شدت ناراحت شد ولی دیگر بازیکنان به وی دلداری دادند.

*محمدرضا خلعتبری پس از گل، شادی خود را با منصوریان تقسیم کرد و در اقدامی جالب کلاه از سر منصوریان برداشت تا سر وی را ببوسد.

*در بین دو نیمه جواد محمدی، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن دقایقی را در جایگاه ویژه با ناظر دیدار به گفت‌وگو نشسته بود.

*مهدی رجب زاده بازیکن اسبق ذوب آهن این دیدار را از جایگاه تماشاگران نظاره گر بود.

*جنب و جوش علیرضا منصوریان در کنار زمین در نیمه دوم افزای چشم‌گیری پیدا کرده بود.

*تعداد تماشاگران این دیدار توسط اسکبورد ورزشگاه در دقیقه ۶۰  فقط ۲۲۰ نفر اعلام شد.

*ارسلان مطهری پس از به ثمر رساندن گل دوم ذوب آهن شادی گل خود را با وحید محمدزاده شریک شد و در آغوش محمد زاده قرار گرفت.

*در دقیقه ۷۴ وقتی هواداران ذوب آهن نساجی را با شعارهای ناشایست به تمسخر گرفته بودند؛ هواداران را به آرامش و سکوت دعوت کرد.

کد خبر 400382

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزشگاه فولادشهر تیم فوتبال ذوب آهن لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌تفاوتی هواداران آرسنال؛ وقتی ورزشگاه امارات، رویا را به فراموش سپرد

هواداران آرسنال پس از گل اول استون ویلا در دقیقه 84، با بی‌تفاوتی ورزشگاه امارات را ترک کردند.  

طرفداری | به نظر می‌رسد هواداران آرسنال بار دیگر با کابوس فصل گذشته مواجه شده‌اند. 

 تماشای بازی برای هرکسی که یکشنبه گذشته ساعت تلویزیون را روشن کرد، صحنه عجیبی بود: جایگاهی پر از صندلی خالی. آرسنال در خانه با نتیجه 2-0 مقابل استون ویلا عقب بود و رویای قهرمانی به طرز ناگهانی در خطر قرار داشت. نتیجه بازی اما تنها اتفاق غیرمنتظره نبود، بلکه رفتار هواداران آرسنال نیز تعجب برانگیز محسوب می‌شد. تیمی که پیش از این دیدار، 10 بازی از 11 بازی اخیر خود در لیگ را با برد پشت سر گذاشته بود، قطعا باید مقداری اعتبار در نزد هوادارانش داشته باشد، اما با توجه به خروج زودهنگام آن‌ها پس از گل لئون بیلی و سپس خروج دسته جمعی بعد از گل اولی واتکینز، به نظر نمی‌رسید اینطور باشد. تا سوت پایان بازی، اکثر هواداران ورزشگاه را ترک کرده بودند، به طوری که به راحتی می‌شد نشان توپ جنگی سفید رنگ را در میان صندلی‌های قرمز رنگ و خالی سکوهای شرقی ورزشگاه تشخیص داد.

اگر از قبل آگاه نبودید، تصور می‌کردید آرسنال فصلی به مانند منچستریونایتد، چلسی یا شفیلد یونایتد را سپری می‌کند. در واقع، آن‌ها حداقل تا دقیقه 84 همچنان گزینه منطقی برای کسب قهرمانی به شمار می‌رفتند. به جای موسیقی پایان بازی، سکوت حکمفرما بود. نه خشم، بلکه فقط بی‌تفاوتی. تیم میکل آرتتا سزاوار رفتار بهتری بود. ابتدا باید به نکات جانبی توجه کنیم که کم هم نیستند. تیمی که در حال باخت به نظر می‌رسد، همیشه باعث خروج زودهنگام برخی از هواداران می‌شود، به خصوص آنهایی که به دنبال فرار از ترافیک و پایان زودهنگام روز خود هستند. هر کسی که در هر رویدادی شرکت می کند، حق دارد هر زمان که بخواهد آنجا را ترک کند. آن‌ها نه به خاطر خوشحالی استن کرونکه در ورزشگاه امارات ماندگار می‌شوند و نه برای طولانی کردن یک بعدازظهر ناخوشایند جایزه‌ای دریافت می‌کنند.

حضور در ورزشگاه امارات از زمان دوران اونای امری، حس و حالی متفاوت به خود گرفته است. اواخر دوران سرمربیگری امری که اکنون در استون ویلا مشغول به کار است، یکی از بدترین وضعیت روحی هواداران آرسنال بود. با این حال، پیشرفت تیم تحت نظر میکل آرتتا در چند فصل گذشته، فضایی شادتر و خوش‌بینانه‌تر را در ورزشگاه شکل داده است. عملکرد تیم آرتتا در نیمه دوم به طرز نگران کننده‌ای ضعیف بود و به تشویق و انرژی هواداران نیاز داشت. اما در عوض، در طول از دست دادن مالکیت توپ که برخلاف عادت‌شان زیاد شده بود، اعتراض و ناامیدی هواداران را دریافت کردند. الکساندر زینچنکو هدف اصلی این واکنش‌ها بود و با چند اشتباه، صدای ناله و توهین هواداران بلند شد.

حالا هواداران آرسنال این موضوع را زیر سوال خواهند برد که تیمشان شایستگی قهرمانی را دارد یا خیر. بازیکنان هم شاید همین سوال را از هواداران بپرسند. خروج زودهنگام هواداران از ورزشگاه در شرایطی که تیم به حمایت آنها نیاز داشت، شبیه به رها کردن بود، اما این موضوع، برداشت سختی از یک واقعیت بزرگتر است.

 

به قلم تام گیبس برای تلگراف 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • بی‌تفاوتی هواداران آرسنال؛ وقتی ورزشگاه امارات، رویا را به فراموش سپرد
  • جشن پرشور و تماشایی هواداران لورکوزن بعد از قهرمانی در ورزشگاه + ویدئو
  • لورکوزن با کلوپِ خودش خوش و بش کرد! (عکس)‏
  • جشن قهرمانی در لورکوزن شروع شد! (عکس)‏
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!