Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ 50 واکنش برتر برند لنو در آرسنال به مناسبت 50 بازی برای این باشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی

آقای گل لیگ برتر به رقیبان سیتی در راه قهرمانی در لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با برتری ۵ بر یک برابر لوتون توانست به صورت موقت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر راه یابد و اکنون منتظر نتیجه دیدارهای لیورپول و آرسنال برابر حریفانشان است.

به گزارش رسانه manchestereveningnews، ارلینگ هالند مهاجم سیتی در دقیقه ۷۶ پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد و بیستمین گل خود را در فصل جاری لیگ برتر به ثمر رساند. بر این اساس این بازیکن ۲۳ ساله نروژی به سومین بازیکن تاریخ لیگ تبدیل شد که در هر دو فصل اولین حضورش در لیگ برتر، حداقل ۲۰ گل به ثمر رسانده است.

پیش از این، اندی کول و رود فان نیستلروی مهاجم سابق یونایتد به این رکورد دست یافتند. 

مهاجم منچسترسیتی پس از پیروزی ۵ بر یک مقابل لوتون تاون در ورزشگاه اتحاد، به آرسنال و لیورپول هشدار داد. هالند بعد از پیروزی تیمش در این دیدار در شبکه احتماعی اش نوشت: به فشار بر رقیبان ادامه می‌دهیم.

منچسترسیتی دو بازی بزرگ در پیش روی خود دارد. این تیم ابتدا با رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی دارد و در ادامه در نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی در ورزشگاه ومبلی بازی خواهد کرد.

هم آرسنال و هم لیورپول این فرصت را دارند که امروز با برتری برابر حریفانشان جای سیتی را بگیرند. اگر توپچی‌ها در ورزشگاه امارات استون ویلا را شکست دهند صدرنشین لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • هشدار دکلان رایس به منچسترسیتی: هنوز تمام نشده!
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش های مکرر آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • خلاصه بازی آرسنال 0-2 استون ویلا (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • این گل قهرمان لیگ برتر را مشخص کرد (عکس)
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • با سوتی می‌شود قهرمان شد؟