Web Analytics Made Easy - Statcounter

لمپارد باور دارد این شرایط چلسی، عجیب نیست و لیگ برتر انگلیس، لیگی سخت به حساب می آید.

طرفداری- پیش از دیدار چلسی-لیل در لیگ قهرمانان اروپا که پیروزی در آن به معنای قطعی شدن حضور آبی ها در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود، فرانک لمپارد در نشست مطبوعاتی حاضر شد تا در خصوص بازی، نقل و انتقالات ژانویه و مصدومان چلسی صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصاحبه را به نقل از BT Sport، می خوانید.

شما با در دست داشتن مالکیت یک بازی، حرف‌تان را در زمین می زنید. با این حال فردا با تیمی بازی خواهیم کرد که روحیه بسیاری در زمین بازی دارد. آن ها برای سرمربی موقت جدید می جنگند. باید بهتر از این ها، مقابل لیل بازی کنیم. کار تیمی یک چیز است اما از خودمان انتظار دارم چه در لیگ و چه سایر رقابت ها، خودمان را با شرایط وفق دهیم. البته که برخوردهای فیزیکی، اجتناب ناپذیر هستند. 

اگر نتوانید در توپ های هوایی و جدال ها برنده شوید، قطعا شکست خواهید خورد. در این صورت اگر نتوانید در چنین صحنه هایی پیروز شوید، هنگام حضور در استادیوم‌هایی نظیر گودیسون پارک، محکوم به تجربه شرایط سختی هستید. رودیگر به ترکیب بازگشته است. برگشتن او خبر خوبی است. توموری در لیست حضور ندارد. ژیرو هم وضعیتی مشابه توموری دارد. باید بگویم در گروه سختی قرار داریم و باید در خانه، بتوانیم پیروز شویم. فرم بد؟ این در طبیعت لیگ برتر انگلیس قرار دارد. هیچکس از ابتدا نگفته بود که قرار است این سفر ما، کاملا آرام و بی ماجراجویی باشد. از نظر من، این یک آزمون است.

نژادپرستی؟ اجازه دهید اتحادیه مشکل را حل کند. مخالف هرگونه بی احترامی هستیم. هنوز کار زیادی برای حل مشکل وجود دارد. به هیچ وجه این نوع برخوردها را در جامعه یا فوتبال نمی خواهیم. بزرگترین بازی فصل؟ البته که بازی بزرگی است. این مانند مرحله حذفی است. بازیکنان فعلا در شرایط فیزیکی خوبی به سر می برند. انجام دادن این همه بازی راحت نیست. همه کار خواهیم کرد تا شرایط برگردد. به مبارزه ادامه خواهیم داد. 

نقل و انتقالات ژانویه؟ باید بسیار مراقب باشیم که عملکردمان هیجان زده نباشد. باشگاه باید تعادل را حفظ کند. تقویت؟ تیم قدرتمندی داریم. هرچقدر بیشتر با بازیکنان باشم، بیشتر یاد می گیریم. نظر من عوض نشده است.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم

سرمربی چلسی پس از برتری پرگل تیمش مقابل اورتون در لیگ برتر انگلیس از رفتار چند بازیکنش که برسر زدن پنالتی با هم درگیر بودند، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 6 بر صفر اورتون را در هم بکوبد، پس از این بازی در تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: این عملکرد فوق‌العاده‌ای از جانب تیم بود. من خیلی خوشحالم و بازیکنان بابت کاری که در این بازی انجام دادند، سزاوار ستایش هستند. به نظرم ما بازی بی‌نقصی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما در این بازی 6 گل زدیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم و رؤیای‌مان تحقق یافت. تیم در این بازی در فاز هجومی خیلی خطرناک بود. تیم شگفت‌انگیز بود و روحیه خوبی از خود نشان داد.

وی همچنین درباره دعوای دو بازیکنش برسر زدن پنالتی یعنی نیکلاس جکسون و نونی مادوکه که به نوعی برتری پرگل تیمش را تحت‌الشعاع قرار داد و در نهایت هم کول پالمر آن پنالتی را زد، اظهار داشت:  این حرکت جکسون و مادوکه شرم‌آور بود. من در رختکن به بازیکنانم گفتم که نمی‌توانیم اینگونه رفتار کنیم. به آنها گفتم این آخرین باری است که این نوع رفتار را می‌پذیرم. همه آنها هم مورد خطابم هستند. دفعه بعد همه آنها بیرون از ترکیب خواهند بود و این یک شوخی نیست.  

چلسی مشتری جدید گزینه مربیگری بارسلونا

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: پس از چنین عملکردی غیرممکن است که این نوع رفتار را از تیم ببینیم. اگر می‌خواهیم تیم بزرگی باشیم و برای چیزهای بزرگ بجنگیم، باید تغییر کنیم و بیشتر به شکل جمعی فکر کنیم. من به بازیکنانم و اکنون از طریق رسانه‌ها شفاف سازی کردم و به هواداران‌مان و به همه می‌گویم، کول پالمر پنالتی‌زن ما است. حالا اگر او بخواهد می‌تواند توپ را به بازیکن دیگری بدهد اما نه به این شکل، این انتخاب اوست.

چلسی با این برد پرگل 47 امتیازی شد و در حال حاضر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

در فیلم زیر لحظه درگیری بازیکنان چلسی برسر زدن ضربه پنالتی را ببینید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • (ویدئو) خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم