Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده مردم دلفان در مجلس گفت: با توجه به عدم بازسازی راه‌های مناطق سیل‌زده و عدم تحقق وعده‌ها در این باره، موضوع را به صورت جدی از وزیر راه و شهرسازی پیگیری می‌کنیم.


علی رستمیان نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده در حوزه انتخابیه خود گفت:‌عدم بازسازی راه‌ها و متاسفانه وعده‌های دروغ وزارت راه در این باره امروز با بارش برف ارتباط ۷۰ درصد روستا‌ها با شهر قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما از ابتدای سال تا کنون شاهد با وعده‌های وزارت راه درمورد بازسازی راه‌ها بوده‌ایم و حتی سه ماه قبل وزیر دستور داد که تا ۱۰ روز اقدام مقتضی انجام و نتیجه به وزیر اعلام شود که تاکنون و پس از گذشت سه ماه هیچ کاری انجام نشده است و جالب‌تر اینجاست که معاونان وزیر راه هم حرف وزیر را گوش نمی‌دهند.

نماینده مردم دلفان اظهار داشت: ما بار‌ها از وزارت راه درخواست کرده‌ایم که حتی ۱۰ کامیون به ما بدهد تا اقدام به شن‌ریزی راه‌های روستایی کنیم، اما وزارت راه همین کار را هم برای ما نکرده و جاده‌های خاکی بازسازی نشده و با اولین بارندگی بسته می‌شود.

رستمیان خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ روز قبل به معاون پارلمان رئیس جمهور گفتم که استیضاح وزیر راه را کلید می‌زنیم و او از من خواست که این کار را نکنم و گفت که موضوع را فوری پیگیری می‌کنم، اما تاکنون هیچ خبری نشده است.

وی افزود: عدم تحقق وعده‌ها باعث شده تا امروز هیچ کاری انجام نشود و با شروع فصل بارندگی نیز عملا کاری نمی‌توان کرد.

نماینده مردم دلفان اظهار داشت: با توجه به این همه وعده‌های ناصحیح و عدم اقدامات لازم برای بازسازی راه‌های مناطق سیل‌زده استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در مجلس کلید می‌زنیم و پیگیر این موضوع خواهیم بود.

رستمیان خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌ها درحوزه رسانه‌ای پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده شروع شده و تاکنون حدود نیمی از کشاورزان سیل‌زده خسارات خود را دریافت کرده‌اند.

نماینده مردم دلفان در پایان گفت: در حوزه مسکن بنیاد مسکن و شهرسازی برای بازسازی واحد‌های مسکونی و خسارت دیده از سیل در سلسله و دلفان انصافا خوب کار می‌کنند و پیشرفت‌ها در این زمینه خوب بوده است.

انتهای پیام/ب

وعده‌های وزیر راه درباره مناطق سیل‌زده محقق نشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت