Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرستان ورامین : گفت: اگر درست از ظرفیت های دشت ورامین بهره برداری شود در سطح کشور و در بسیاری از حوزه‌ها پاسخگوی نیازهای صنعت و تولید هستیم.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی امروز دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور مسئولان منطقه و با حضور وزیر دفاع در پادگان جلیل آباد شهرستان پیشوا برگزار شد ، طی سخنانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: فعالیت‌های بسیار خوب و با ارزشی در منطقه وجود دارد و این فعالیت ها شایسته تقدیر و تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده در محضر وزیر محترم دفاع عرض کردم که شهرستان ورامین شهرستانی است که ۱۵ سال گرفتار قهر و خشم رژیم شاه به خاطر حوادث ۱۵ خرداد سال ۴۲ بوده است ، ۱۵ سال مردم انقلابی و بابصیرت دشت ورامین مورد بی‌مهری رژیم شاهنشاه بودند ، در حالی که شاه و اطرافیان آنها به همین پادگان جلیل آباد می‌آمدند و اسب‌های با ارزشی در آن زمان اینجا وجود داشت.آنها در این پادگان عیش و نوش خودشان را می‌کردند ، سردمداران رژیم در این منطقه حضور داشتند ولی این منطقه در محرومیت مطلق قرار داشت و هیچ‌گونه توجهی نداشتند.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت دفاع در خصوص کارخانجات در این منطقه قدم‌های موثری برداشته است ولی آن عقب ماندگی تاریخی شهرستان‌ ورامین و منطقه با این مسائل جبران نمی‌شود. در گذشته درخواست‌هایی را محضر امیر حاتمی وزیر محترم دفاع تقدیم شده و آقای وزیر هم دستوراتی را داده اند.

وی افزود: این درخواست‌ها در مورد انتقال برخی پادگان‌ها به منطقه ، احداث کارخانجات جدید مخصوص صنایع تبدیلی در شهرستان و با توجه به اینکه دشت ورامین بهترین گوجه،ماهی ، میوه جات،سبزیجات، گوشت و دام در این دیار تولید و کشت می‌شود ، باید مورد پیگیری و صدور دستورات لازم قرار بگیرد.

وی افزود: احداث صنایع بسته‌بندی ، صنایع و کارخانجات صنعتی ، تولید انواع کنسرو ها و ... مواردی هستند که به صورت کارخانجات صنایع تبدیلی در این دیار باید احداث شوند، لذا از وزیر محترم دفاع درخواست شد که با توجه به ظرفیت‌هایی که این وزارتخانه دارد و با حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که مسئولین منطقه خواهند داشت و با یک روحیه جهادی و انقلابی در این منطقه کار شود.

وی اظهار کرد: در حقیقت منطقه نیازمند حرکتی جهادی است. اگر درست از ظرفیت‌های این منطقه بهره برداری شود در سطح کشور در بسیاری از حوزه‌ها پاسخگوی نیازهای صنعت و تولید هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان

وزیر صنعت، معدن و تجارت از حمایت ویژه این وزارتخانه از صادرکنندگان خبر داد و خطاب به تولیدکنندگان استان سمنان گفت: صادرکننده شوید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس علی‌آبادی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با اعضای اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان سمنان که در محل سالن همایش‌‌های این تشکل برگزار شد، اظهار داشت: همه صادرکنندگان کشور زیر چتر حمایتی وزارت صمت قرار گرفته و ما با همه قوا از آنان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با تولیدکنندگان و بازرگانان کشور، تصریح کرد: به‌زودی مشکلات مربوط به "ثبت سفارش" و "ال.سی." در کشور رفع خواهد شد و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیر این مهم است، چرا که ثبت سفارش نبض تولید است و اگر با مشکل مواجه شود، تولید در کشور خواهد مرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به تولیدکنندگان استان سمنان گفت: با توجه به این حمایت ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرکنندگان، همه شما صادرکننده شوید.

علی‌آبادی با اشاره به یکی دیگر از مشکلات فعالان بخش تولید در کشور عنوان کرد: فقدان نظام دادرسی ویژه بخش صنعت و تولید سبب شده است تا تولیدکنندگان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

وی "آیین‌های دادرسی" کیفری و مدنی را شایسته دعاوی تولیدکنندگان در کشور ندانست و با تأکید بر اینکه باید توجه داشت که نباید به تولیدکنندگان کشور به چشم "بزهکار" یا "کلاهبردار" نگاه شود، تصریح کرد: باید آیین دادرسی ویژه بخش تولید تدوین شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند صنعتی و معدنی موجود در استان سمنان، خاطرنشان کرد: استان سمنان باید مدل و الگوی توسعه سنعتی و معدنی ایران شود.

علی‌آبادی با تأکید بر اینکه رویکرد وزارت صمت بر مسیر است تا استان سمنان به مدل موفق توسعه صنعتی و معدنی کشور بدل شود، از فعالان این بخش در استان سمنان خواست تا نظام مسائل حوزه صنعت و معدن استان خود را تدوین کرده و مشکلات این بخش را به صورت اولویت‌بندی شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل کنند.

وی نقدینگی را یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: برای حل مشکل نقدینگی صنایع می‌توان به سمت استفاده از سرمایه‌های خرد مردم رفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت مهم‌ترین رویکرد و هدف‌گذاری این وزارتخانه را صنعت دانش‌بنیان صادرات محور مبتنی بر "درون‌زایی" و برون‌گرایی" دانست.

به گزارش تسنیم، در این جلسه تعدادی از فعالان بخش تولید استان سمنان مشکلات خود را با علی‌آبادی درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • وزارت دفاع سوریه از حمله اسرائیل به جنوب این کشور خبر داد
  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه