Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:50:28 GMT

فرکی: عوض شدن ورزشگاه وضعیتمان را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۸۰۸

فرکی: عوض شدن ورزشگاه وضعیتمان را تغییر داد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حدود ده درصدی در شهرقدس میزبان هستیم و نود درصد هم استقلال. ما با تغییر بازی از شهر قدس به آزادی وضعیتمان تغییر کرد و برای هیچ تیمی خوب نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین فرکی پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل استقلال، اظهار کرد: حدود ده درصدی در شهرقدس میزبان هستیم و نود درصد هم استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با تغییر بازی از شهر قدس به آزادی وضعیتمان تغییر کرد و برای هیچ تیمی خوب نیست.

تکمیل می شود...

کد خبر 400384

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسین فرکی تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود

به گزارش "ورزش سه"، لغو بازی روز گذشته تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی شیراز به علت مشکل ورزشگاه غدیر اهواز از سوژه‌های داغ لیگ یکی بوده که وضعیت بالا و پایین جدول را تحت تاثیر قرار داده است.

مهدی رجب‌زاده، سرمربی فجر سپاسی درباره لغو این بازی به خبرنگار ما گفت: همه به این مسئله پرداختند و مصاحبه‌های زیادی انجام شد ولی ما دنبال این نیستم به حواشی ورود کنیم. چیزی که اهمیت دارد، این است که بازی قرار بود برگزار شود و صورت جلسه‌ای که بین نماینده‌های ما و استقلال ملاثانی و مسئولین ذی‌ربط امضا شد، هیچ مشکلی وجود نداشت.

او ادامه داد: قرار بود ما در ورزشگاه غدیر بازی کنیم ولی روز بازی در ورزشگاه باز نشد و ما هم طبق قانون یک ساعت در آنجا حضور داشتیم. ما و تیم استقلال ملاثانی آنجا ماندیم که در نهایت در باز نشد و ما هم با هماهنگی مسئولین فدراسیون، عوامل ذی‌ربط و امضای صورت‌جلسه، محل را ترک کردیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی با اشاره به اینکه بازی باید سه بر صفر به نفع ما شود، تاکید کرد: طبق ماده ۶۲ آئین نامه انضباطی اگر به هر دلیلی باشگاه میزبان نتواند تعهداتش را در مورد برگزاری مسابقه انجام بدهد، طبق قانون بازی باید سه بر صفر شود که نمونه‌هایش را سال گذشته داشتیم؛ برای مثال در یک بازی، تیم ماهشهر نتوانست شرایط زمین را فراهم کند و بازی به نفع حریفش سه بر صفر شد و امسال هم چنین اتفاقی افتاد. این چیزی بوده که قانون صراحتا اعلام کرده است.

رجب‌زاده با بیان اینکه باشگاه فجر شهید سپاسی لایحه‌اش را آماده و به فدراسیون اعلام کرده، گفت: ما برنامه ریزی کرده بودیم و طبق زمان مشخص به ورزشگاه رفتیم؛ در صورتی که بلای طبیعی نازل شود، قضیه فرق می‌کند ولی در این مورد، باشگاه استقلال ملاثانی نتوانسته شرایط بازی را فراهم کند.

سرمربی فجر در مورد عدم همکاری استقلال خوزستان عنوان کرد: دوستان از قبل هماهنگی کرده بودند. من خودم متعجب هستم چرا صورت‌جلسه امضا ولی بازی برگزار نشد. حالا که این اتفاق افتاده، مسئولان مربوطه باید صحبت کنند، اما این موارد به ما مربوط نمی‌شود و ما وظیفه خودمان را انجام دادیم.

رجب‌زاده تاکید کرد: ما کارمان را به درستی انجام دادیم و از فدراسیون توقع داریم مثل همیشه قاطع برخورد کرده و رای را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • صحنه هایی زیبا از بازگشت اسون گوران اریکسون به ورزشگاه تیمی که بیش از 40 سال پیش با آن قهرمان جام یوفا شد / فیلم
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واکنش مهدی به ابهام بزرگ استقلال و پرسپولیس
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟