Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:25:58 GMT

حاشیه‌های دیدار پیکان - استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۸۲۱

حاشیه‌های دیدار پیکان - استقلال

بازیکن و مدافع استقلال در نقش سرمربی ظاهر و مانع از تعویض مدافع خارجی این تیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

* در شروع نیمه دوم سکوهای استادیوم آزادی با حاشیه و تنش بود و هواداران استقلال باز هم علیه وزیر ورزش و مدیریت باشگاه استقلال شعار سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  * در ادامه شعارها، هواداران علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال را تشویق کردند.   * حضور جواد زرینچه در کنار زمین با واکنش شدید هواداران استقلال مواجه شد و علیه او  شعار دادند.   * در دقیقه 84 زمانی که فرشید باقری می‌خواست به جای میلیچ وارد بازی شود وریا غفوری در نقش سرمربی ظاهر و مانع از این تعویض شد. با تشخیص او آرش رضاوند از زمین مسابقه خارج شد. غفوری امروز در نقش سرمربی ظاهر شده بود.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیده مریم محمدی در مراسمی به مناسبت زمین پاک با تاکید بر ضرورت نوسازی، بهسازی و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: نصب دوربین‌های پلاک خوان به سامانه سیمفا با تدبیر شهرداری انجام شد که این اقدام زمینه جریمه خودرو‌های بدون معاینه فنی و آلاینده و کاهش آلودگی هوا را فراهم می‌کند.

او تأکید کرد: انتخاب همدان در مجمع شهرداران آسیا به عنوان پایتخت گردشگری آسیا کار شهرداران را دشوار کرد چرا که با توجه به تبدیل شدن همدان به مقصد گردشگری، مسافران و گردشگران انتظار دارند پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، آراسته و پیراسته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان تصریح کرد: در ثبت جهانی هگمتانه محیط زیست اعلام کرد که چنانچه قدمت و مدنیت شهر همدان سه هزار و ۵۰۰ سال است، اما قدمت طبیعت همدان بیش از هفت هزار سال و زیبنده محافظت است.

محمدی گفت: شعار امسال هفته زمین پاک «سیاره زمین در مقابل پلاستیک، مشارکت مردم ایران در برابر معضل پلاستیک، نجات زمین» نامگذاری شده است چرا که زنگ خطر معضل پلاستیک به عنوان معضل جهانی، در سازمان ملل به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه