Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@22:44:04 GMT

توقیف پورشه ۳۰میلیاردی قاچاق در عسلویه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۸۳۰

ساعت 24-فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پورشه قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پورشه قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری یک دستگاه خودرو سواری پورشه قاچاق در منزل خود می‌نماید، مراتب در دستور کار ماموران پلیس عسلویه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام، خودرو را توقیف و با استعلام از سامانه راهور و بررسی‌های دقیق و فنی متوجه شدند پلاک این خودرو جعلی است و فاقد مجوز گمرکی بوده و به صورت قاچاق به کشور وارد شده است.

فرمانده انتظامی عسلویه بیان کرد: ارزش خودروی مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پورشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان