Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:13:05 GMT

ذوب‌آهن اصفهان بر نساجی مازندران غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۸۳۵

ذوب‌آهن اصفهان بر نساجی مازندران غلبه کرد

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران از هفته چهاردهم لیگ برنر فوتبال کشور عصر روز یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

نساجی و ذوب‌آهن که در لیگ برتر به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ امتیاز در مکان‌های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ شانزده تیمی ایران قرار دارند به کسب هر سه امتیاز این بازی نیاز داشتند ولی در پایان، این تیم میزبان بود که با پیروزی ۲ بر صفر مقابل میهمان، جایگاه خود را در جدول رقابت‌های لیگ ارتقا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این دیدار ذوب‌آهن که هجومی بازی می‌کرد حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید ولی این فرصت‌ها از بین رفت و به گل تبدیل نشد.

در طرف دیگر میدان، تیم نساجی مازندران بازی خوبی ارائه داد و توانست چند موقعیت بخصوص ضربه حسن جعفری که می‌توانست برای ذوب‌آهن خطرآفرین باشد؛ ایجاد کند.

تیم نساجی در دقیقه ۳۱ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که معراج اسماعیلی دروازه‌بان ذوب‌آهن بخوبی ضربه محمد عباس‌زاده را مهار کرد و در برگشت باز هم اسماعلی توپ را دفع کرد.

در ادامه، تیم میزبان کار را هجومی‌تر دنبال کرد و توانست در دقیقه ۴۱ توسط محمدرضا خلعتبری گل اول خود را به ثمر برساند تا نتیجه یک بر صفر به سود میزبان شود.

تیم میهمان نیز حملاتی داشت که بی‌ثمر بود تااینکه دوباره تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۶۲ توسط ارسلان مطهری روی پاس ایستگاهی خلعتبری به گل رسید تا میزبان ۲ گل جلو بیفتد.

در ادامه، تلاش بازیکنان نساجی برای جبران گل‌های خورده بی‌ثمر بود و این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب‌آهن خاتمه یافت تا این تیم بعد از شکست سنگین هفته پیش مقابل پرسپولیس، این پیروزی را جشن بگیرد و جایگاه خود را در جدول رقابت‌های لیگ ارتقا دهد و به آینده امیدوارتر باشد.

در  تیم ذوب‌آهن معراج اسماعیلی، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی و ارسلان مطهری با هدایت علیرضا منصوریان به میدان رفتند.

در تیم نساجی مازندران نیز  مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، میلاد سرلک(تعویض دقیقه ۴۶ با محمدعرفان مظلومی)، رحمان جعفری، علی‌اصغر عاشوری، رضا دهقانی، حسن جعفری، حامد شیری، سیدمحمد میری، محمد عباس‌زاده و علیرضا حقیقی با سرمربیگری محمدرضا مهاجری بازی کردند.

داوری این دیدار را  حسن اکرمی با کمک‌های علیرضا ایلدروم و علیرضا مرادی بر عهده داشتند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر ذوب آهن اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، امروز پنجشنبه، سی فروردین ماه سومین مراسم سالگرد درگذشت نادر دست نشان، پیشکسوت فوتبال ایران و نساجی مازندران در قائمشهر برگزار شد.

در این مراسم ساکت الهامی، سرمربی و مصطفی صداقت مربی نساجی مازندران که تیم‌شان را آماده بازی حساس با تراکتور می‌کنند، حضور داشتند.

دست‌نشان در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر درگذشت و در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران