Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار معمولان گفت: با تخریب راه موقت روستای ابراهیم‌آباد براثر شدت بارندگی‌ها و عدم احداث پل، راه ارتباطی 9 روستای بخش معمولان قطع می‌شود.

محمد عزیزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: پل روستای ابراهیم‌آباد که برای جلوگیری از عبور و مرور اهالی از طریق گرگر و قطع شدن انگشتان آنها عملیات اجرایی آن در سال 85  آغاز شده بود پس از تغییر طرح از پل عابر به ماشین رو،کار آن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پل ابراهیم‌آباد با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در جریان وقوع سیل فروردین ماه 1398 به طور کامل تخریب و عرشه نصب شده پل طعمه سیل شد و لاشه و آهن‌آلات باقی مانده از آن در حاشیه رودخانه بلاتکلیف مانده و جمع آوری نشده است.

شهردار معمولان گفت: پس از سیل مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون تومان از اعتبارات ماده 10 ستاد بحران با پیگیری‌های استاندار و معاون امور عمرانی استاندار لرستان برای تکمیل پل اختصاص پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد عملیات اجرایی پل با کارفرمایی راه و شهرسازی و شهرداری معمولان به عنوان بهره‌بردار آغاز شود وموافقت نامه آن رد و بدل شده اما متاسفانه تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

عزیزی یادآورشد: انتظار می‌رود اداره راه و شهرسازی با توجه به خطر از بین رفتن راه موقت 9 روستای منطقه آمیران کوشکی بر اثر شدت بارندگی‌ها در آینده، در اسرع وقت عملیات اجرایی پل را آغاز کند.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پل، راه ارتباطی این تعداد روستا با شهر معمولان برقرار و مشکل آنها برطرف می شود.

شهردار معمولان گفت: با راه‌اندازی پل روستای ابراهیم‌آباد علاوه بر کاهش مسافت می‌توان در صورت بحران و قطع شدن جاده خرم آباد – پلدختر از مسیر معمولان به کوهدشت_خرم‌آباد به عنوان محور جایگزین استفاده کرد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا تخریب پل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث طرح کمربندی گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،شهردار گناباد گفت: احداث کمربندی گناباد یکی از خواسته‌های دیرین مردم است و تردد وسایل نقلیه سنگین از داخل شهر به زیرساخت‌ها نیز آسیب وارد می‌کند، لذا احداث کمربندی یا همان بوار ضلع غربی گناباد اردیبهشت از مسیر میدان قنبرآباد آغاز شد.

مهران حسین زاده درباره مشکلات شهر نیزگفت: درخصوص زمین‌های رها شده در سطح شهر طی سال گذشته به مالکان ۶۰ زمین و ۴۵ منزل مخروبه اخطاریه داده شده است.

وی افزود: یک ملک که برای عابرین خطر آفرینی داشته با رعایت موارد قانونی تخریب شده و در سال جدید با همکاری همیاران بازآفرینی در این حوزه قدم‌های خوبی برداشته خواهد شد.

شهردار گناباد در خصوص احداث مجموعه هتل بوتیک در این شهر هم گفت: این مجموعه قرار بوده به صورت مشترک با بخش خصوصی اجرا شود که در سال ۱۳۹۹ کلنگ زنی شد، اما به دلیل موضوعات حقوقی کار به تاخیر افتاده که در حال پیگیری و رفع مشکلات هستیم و از سویی تاکید شهرداری حفظ ملک مورد نظر با حالت گردشگری است.

حسین زاده افزود: بولوار پرستار یکی از طرح های بزرگ و هزینه‌بر گناباد است که در سال گذشته کار احداث پل و اتصال آن به بلوار انجام شده است و هم اکنون تیم‌های عمرانی در این بلوار مشغول به فعالیت هستند و مقداری از آن نیز آسفالت شده که برای ادامه کار نیازمند همکاری مالکین برای تعریضات هستیم.

وی در خصوص تعریض بولوار سلمان فارسی نیز گفت: در بولوار سلمان فارسی در لایه ابتدایی املاک زیادی در تعریض قرار دارد ولی طرح‌های شهرداری ۲۵ ساله بوده که در هنگام نوسازی مالک تعریض را انجام می‌دهد.

شهردار گناباد در خصوص مشکل آسفالت برخی معابر شهر که مورد گلایه شهروندان بود هم گفت: برخی از معابر گناباد دچار پیری آسفالت شده اند که در راستای مرمت آن در اسفند ماه ۴ هزار و ۷۵ تن آسفالت پهن شده است.

حسین زاده عنوان کرد: در داخل کوچه‌ها هنوز ورود نکرده ایم و در حال پیگیری برای تامین قیر هستیم.

 

 

دیگر خبرها

  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • آغاز موج‌های شدید بارشی در ۶ استان/ به این استان‌ها سفر نکنید
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد
  • رئیس جمهور کشورمان وارد اسلام‌آباد شد
  • آغاز احداث طرح کمربندی گناباد