Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتخابات عرصه‌ای سرنوشت‌ساز برای نظام اسلامی است و توقع داریم نیروهای انقلابی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم به شورای نگهبان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان اظهار کرد: قرارگرفتن در صف نیروی‌های انقلاب اسلامی از توفیقات الهی است و باید خدا را شکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری در این سال‌ها داشته است اما اراده‌ای الهی وجود دارد که بر قدرت انقلاب می‌افزاید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: فتنه فتنه‌گران در جریانات اخیر نقش بر آب شد و در داخل و خارج از کشور دشمنان همواره به دنبال توطئه‌افکنی هستند اما به فضل الهی این توطئه‌ها راه به جایی نبرده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: انقلاب ما نه فقط در کشور خودمان بلکه قرار است دنیا را آباد کند.

وی افزود: باید زمینه را فراهم کنیم که همه جهانیان از برکات انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود به مبحث انتخابات و اتحاد نیروهای انقلابی در این عرصه سرنوشت‌ساز اشاره کرد و افزود: باید همه ما به شورای نگهبان کمک کنیم تا انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: از نیروهای انقلاب این انتظار است که کلی صحبت نکنند و نباید اعتماد مردم از نظام سلب شود.

وی افزود: نیروهای انقلاب نباید نظام را تضعیف کنند چرا که خطای یک شخص نباید به حساب نظام نوشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: نیروهای انقلاب صرفا اصولگرایان نیستند و در جریان‌های دیگر نیز نیروهای انقلاب حضور دارند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: استان ظرفیت‌های بالایی دارد و بسیار راحت می‌شود در کردستان اشتغال ایجاد کرد اما یک سری افراد و مدیران ناتوان مانع از توسعه استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری امیدواریم دولت آینده دولتی جوان و انقلابی و پای کار باشد و ظرفیت‌های استان بیشتر بالفعل شود.

حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: نیروهای انقلاب باید در مسائل مختلف انسجام داشته باشند و انتخابات یکی از این مسائل است.

وی افزود: دشمن در تمامی عرصه‌ها نفوذی دارد و هرگاه به نفع دشمن و به زبان دشمن حرف بزنیم یعنی دشمن و توطئه‌های دشمنان نفوذ کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: تدبیر و حرکت مدبرانه و پرهیز از کارهای عجولانه از جمله ویژگی‌های نیروهای انقلابی است و باید با درنظر گرفتن این ویژگی در مسیر عزت نظام اسلامی همت گماریم.

وی افزود: انتخاب ۶ نماینده خوب برای استان کردستان می‌تواند در توسعه استان خیلی مفید واقع شود.

انتهای پیام/76/2330

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان کردستان انقلاب اسلامی توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است