Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:36:21 GMT

باشگاه استقلال: استراماچونی سرمربی ما است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۸۹۰

باشگاه استقلال: استراماچونی سرمربی ما است

«حامد حاجیلو» در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان تهران در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر که با تساوی دو بر دو پایان یافت، اظهار داشت: به دلیل شرایطی که همه بر آن واقف هستیم و وضعیت خاصی که در باشگاه وجود دارد، مربیان در کنفرانس بعد از مسابقه، تمایل به صحبت نداشتند و اگر سوالی باشد، در حد توانم پاسخ می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تلاشی از سوی مسئولان استقلال برای حل مشکل استراماچونی مشاهده نمی‌شود گفت: باشگاه استقلال هنوز استراماچونی را سرمربی خود می‌داند و از ۲۴ ساعت گذشته که این اتفاق افتاده، تمامی ارکان باشگاه به دنبال حل مشکل بودند. اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه با وکلای او در ارتباط هستند و هچنین وزیر وزرش و وزارت امور خارجه، موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: امیدوار و خوش‌بین هستیم خواسته هواداران اجابت شود و استراماچونی را روی نیمکت استقلال ببینیم.

حاجیلو گفت: مکاتبات میان باشگاه و استراماچونی همواره از طریق وکلای وی در جریان بوده است و در اطلاعیه‌ای هم که امروز صادر کردیم، اعلام شد تا امروز باشگاه به تعهدات خود درباره استراماچونی عمل کرده ولی یک سری مسائل پولی و بانکی وجود دارد که همگان بر آن اشراف دارند.

وی تاکید کرد: در واقع باشگاه استقلال و استراماچونی به طور مکرر و منظم در ارتباط بودند به جز جدایی یکباره که باشگاه در جریان آن بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره گزارش خبرگزاری اسکای مبنی بر اینکه استراماچونی اعلام کرده در صورت حل مشکلات تا ۲۴ ساعت آینده، به تهران بازمی‌گردد گفت: ما نیز این خبر را شنیدیم و بسیار خوش بین هستیم این اتفاق رخ دهد و تمامی ارکان باشگاه سعی خود را می‌کنند تا خواسته هواداران اجابت شود.

برچسب‌ها آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال ایران آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد

نصرالله خواجه‌ گیری به تمرینات استقلال برگشت.

طرفداری | در پی اختلافاتی که پس از بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک بین جواد نکونام، سرمربی این تیم، و نصرالله خواجه‌ گیری، سرپرست استقلال، به وجود آمده بود، خواجه گیری در تمرینات استقلال حضور پیدا نمی کرد ولی این موضوع امروز حل شد.

گفته می‌شود این اختلافات پس از بازگشت جداگانه خواجه‌گیری از اراک به تهران به اوج خود رسیده بود. با این حال، به نظر می‌رسد با وساطت بزرگان باشگاه این اختلافات تا حدی برطرف شده و خواجه‌گیری بار دیگر در کنار تیم حاضر شده است.

همچنین این اتفاق می‌تواند به منزله آشتی دو طرف و پایان تنش‌های اخیر تلقی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟