Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه‌شب پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، جمعی از خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به‌صورت خودجوش به همراه پرچم متبرک حرم مطهر در منزل خانواده مقتول حضور یافته تا واسطه خیر شوند و این خانواده از قصاص قاتل پشیمان فرزندشان گذشت کنند.

پیگیری خادمان طی چند روز ادامه یافت تا این‌که روز دوشنبه این پیگیری‌ها به نتیجه رسید و خانواده مقتول با نگاه به سیره و روش حضرت فاطمه معصومه(س) و به نیت این بانوی بزرگوار از قصاص فرد قاتلِ پشیمان، گذشت کرده و طناب دار را از گردن او برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده مقتول خواستار منع از قصاص شده‌اند و این خبر در حالی منتشر می‌شود که اطلاعات آن به تایید دادگستری استان قم نیز رسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان قم اهل بیت حرم حضرت معصومه حضرت فاطمه حضرت معصومه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی گفت: یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در شهرستان شادگان رخ داد و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی افزود: باتوجه به گواهی شاهدان در صحنه جرم و اقرار متهم، از سوی دادگاه به قصاص نفس محکوم شده بود.

دهقانی ادامه داد: با توجه به پایان مجازات حبس ۱۰ ساله قاتل و موعد اجرای حکم قصاص، کار‌هایی برای کسب رضایت اولیای دم از سر گرفته شد که با گذشت شکات بار دیگر چهره زیبای گذشت و عفو در این شهرستان به نمایش درآمد و این محکوم از قصاص نفس رهایی و به آغوش خانواده بازگشت.  

دیگر خبرها

  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور
  • یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از ۱۰ سال
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان