Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت که از نظر آنها استراماچونی همچنان سرمربی این تیم است.

 پس از تساوی 2 - 2 استقلال مقابل پیکان مربی از استقلال در نشست خبری شرکت نکرد و حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در این محل حضور یافت تا توضیحی در خصوص غیبت اعضای کادرفنی در نشست خبری بدهد. وی در این باره گفت: به دلیل شرایطی که همه می‌دانند و شرایط خاصی که در باشگاه استقلال وجود دارد، در کنفرانس بعد از بازی عزیزان تمایل به صحبت نداشتند و عذرخواهی بنده را بپذیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با سؤالی در مورد وضعیت استراماچونی مواجه شد که گفت: تمامی ارکان باشگاه، از 24 ساعت گذشته که این اتفاق رخ داد و استراماچونی فسخ قراردادش را اعلام کرد، این تلاش وجود داشته و با وکلای سرمربی تیم در ارتباط بودیم. همچنین آقای سلطانی‌فر از وزارت ورزش با کمک وزارت امور خارجه در تلاش برای بازگرداندن او هستند. ما هنوز او را سرمربی استقلال می‌دانیم که خواسته هواداران است. هواداران استراماچونی را می‌خواهند و با توجه به تحولی که در تیم استقلال ایجاد کردند، امیدواریم او را روی نیمکت ببینیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره اینکه پرداخت مطالبات استراماچونی به چه شکل بوده و چگونه او قطع همکاری کرد در حالی که باشگاه مدعی پرداخت مطالبات است، اظهار داشت: این مکاتبات از طریق وکلای او با باشگاه در جریان بوده است. حتی مسائل پرداخت‌های او به این شکل بوده است. در اطلاعیه‌ای هم که امروز صادر کردیم، باشگاه استقلال تعهداتش را در قبل استراماچونی انجام داده و یکسری مسائل بانکی وجود دارد که دوستان اشراف دارند و توضیحات بیشتر را از هیئت مدیره خواهید شنید. ارتباط با وکلای او و استراماچونی وجود داشته است.

حاجیلو درباره مسئولیت فنی تیم در این بازی گفت: آقای زرینچه روی نیمکت بود و آقای مصطفوی هم روی سکوها بازی را زیر نظر داشت.

وی در واکنش به اینکه استراماچونی اعلام کرده اگر مشکل حل شود به استقلال باز می‌گردد، خاطرنشان کرد:‌ بله او گفته اگر مشکل حل شود تا 24 ساعت آینده او به ایران باز می‌گردد و ما هم خوشبین هستیم. تمام ارکان باشگاه و وزارت ورزش تلاش می‌کنند که خواسته هواداران را برآورده کنند تا استراماچونی را دوباره روی نیمکت ببینیند.

بیشتر بخوانید:

فرصت 48 ساعته استقلال به استراماچونی/ مجیدی گزینه اول سرمربیگری آبی‌ها

فتحی نقطه مقابل استراماچونی؛ مدیرعامل دوست نداشتنی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد

نصرالله خواجه‌ گیری به تمرینات استقلال برگشت.

طرفداری | در پی اختلافاتی که پس از بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک بین جواد نکونام، سرمربی این تیم، و نصرالله خواجه‌ گیری، سرپرست استقلال، به وجود آمده بود، خواجه گیری در تمرینات استقلال حضور پیدا نمی کرد ولی این موضوع امروز حل شد.

گفته می‌شود این اختلافات پس از بازگشت جداگانه خواجه‌گیری از اراک به تهران به اوج خود رسیده بود. با این حال، به نظر می‌رسد با وساطت بزرگان باشگاه این اختلافات تا حدی برطرف شده و خواجه‌گیری بار دیگر در کنار تیم حاضر شده است.

همچنین این اتفاق می‌تواند به منزله آشتی دو طرف و پایان تنش‌های اخیر تلقی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!
  • استمرار ادعا‌های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی
  • قاضی و وکیل در استقرار عدالت اجتماعی نقش پر رنگی دارند
  • احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟