Web Analytics Made Easy - Statcounter

ما هرگز نفهمیدیم در قراردادهای حرفه ای فوتبال، معرفت و رفاقت جواب نمی دهد. این قراردادها با عرض معذرت، مرامی نیستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استراماچونی به طرز خیلی عجیبی از استقلال جدا شد در گذشته ای نه چندان دور، وقتی یک مربی خارجی از حق و حقوقش صحبت می کرد و درباره قراردادی که با فدراسیون فوتبال امضا کرده بود سخن می گفت متهم به گروکشی، پول پرستی و هزار ماجرا می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتقدان رقم قرارداد او را به رخ می کشیدند و با بزرگنمایی وقایع، سعی می کردند مربی یا مربیان مورد نظر را نزد افکار عمومی تخریب کنند. با این همه سابقه نداشت که مربیان خارجی مثل این روزها که پشت سر هم قراردادهای خود را فسخ می کنند از ایران بروند.

ویلموتس که کمترین بهایی به کشور ما و تیم ملی ایران نداد و از همان ابتدا با بی محلی و بی خیالی، تیم را به طور پروازی اداره کرد. در حالی که پیش از او اگر سرمربی تیم ملی چند روز فقط به سفر کاری می رفت، همان منتقدان همیشه در صحنه چنان دل و روده این اتفاق را به هم میبافتند تا طرف نرسیده به کشور مقصد، یک سکته ناقص بزند!

با این همه، ما هرگز نفهمیدیم در قراردادهای حرفه ای فوتبال، معرفت و رفاقت جواب نمی دهد. این قراردادها با عرض معذرت، مرامی نیستند.
مربیان خارجی کاری به تحریم ها ندارند و ظالمانه بودن آنها هم برایشان کوچک ترین اهمیتی ندارد. مربیان خارجی قرارداد خود را می بندند و طبق قوانین فیفا پولشان را می خواهند. ما اگر می توانیم باید آنها را مدیریت و پولشان را طبق آنچه در قرارداد آمده پرداخت کنیم تا کمترین گزک و بهانه ای به آنها ندهیم. اگر هم نمی توانیم باید از اول قید حضور مربیان خارجی را بزنیم.

فسخ قرارداد استراماچونی دلایل دیگری هم دارد که باید منتظر گذشت زمان باشیم اما همین قدر بدانیم این مشکلات پیش از این هم وجود داشت؛ با این حال مردانی بودند که پای کار ایستادند و به خاطر ایران و هواداران فوتبال، تا لحظه آخر به قرارداد خود وفادار بودند؛ اگرچه این دلیلی بر آن نیست که همه مربیان، به قراردادهای حرفه ای خود به صورت مرامی و معرفتی نگاه کنند.

در فوتبال حرفه ای، این واژه ها در قراردادهای کاری تعریف نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی آندره آ استراماچونی استراماچونی باشگاه استقلال سرمربی استقلال فسخ قرارداد استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو

اتفاقی غیرقابل باور در کشتی نونهالان رخ داده است.

طرفداری | در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران، اتفاقی تلخ و تاسف‌بار رخ داد که جامعه ورزش را در شوک فرو برد. مربیان یکی از تیم‌ها با چاقو به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند و فضایی از وحشت و ناامنی را به وجود آوردند.

هنوز انگیزه دقیق این اقدام مشخص نشده است، اما برخی منابع از تسویه حساب شخصی به عنوان دلیل این درگیری خبر می‌دهند. با این حال، فارغ از انگیزه، این اتفاق نشان‌دهنده عمق فاجعه در ورزش کشور است.

حمله با چاقو در یک مسابقه ورزشی، آن هم در رده سنی نونهالان، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

مسئولان مربوطه باید به سرعت و قاطعانه با عاملان این اتفاق برخورد کنند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد