Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پیکان از جابجایی میزبان و میهمان در دیدار امروز انتقاد کرد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, اسماعیل شریفات بعد از تساوی دو بر دو پیکان مقابل استقلال, گفت: تنها جایی که ساعت 12 میزبان و میهمان بازی عوض می‌شود ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز استقلال در واقع میزبان بازی بود و با این شرایط فکر می‌کنم بازی برگشت باید ما میزبان باشیم.

وی درباره مشکلات استقلال تصریح کرد: دقیقاً در جریان مشکلات این تیم نیستم و امیدوارم مشکلات استقلال حل شود. استقلال امسال تیم خیلی خوبی دارد و می‌تواند گزینه اصلی قهرمانی باشد.

بازیکن تیم فوتبال پیکان که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد درباره اینکه فرهاد مجیدی گزینه اصلی جانشینی آندره‌آ استراماچونی است, اظهار داشت: چیز‌هایی در این باره شنیده‌ام و امیدوارم هر کسی که به استقلال می‌آید موفق باشد. اگر فرهاد مجیدی سرمربی شود, خوشحال می‌شوم, چون او بازیکن بزرگی بوده و مربی بزرگی هم می‌شود. استقلال خوب جا افتاده و سیستم 2-5-3 خیلی برای این تیم خوب است. مجیدی می‌تواند استقلال را مدیریت کند و در این تیم موفق باشد.

واکنش فرهاد مجیدی به جلسه‌اش با مدیران باشگاه استقلاللیگ برتر فوتبال| پایان روز پرتلاطم استقلال با تداوم صدرنشینی/ بازگشت به «استراتایم» در غیاب «ماچونی»

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران استقلال پیکان تهران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار گفت: بازی با هوادار سخت است چراکه یک تیم متحول شده با مسعود شجاعی هستند. هوادار تیمی است که تاسیسش کار خود من بوده و بازی فردا تداعی خاطره است برای من و هوادار. از زمانی که آقای شجاعی مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفته، تیم کاملا پیشرفت کرده است.

او اضافه کرد: ما بنا به سیاست‌مان در پیکان سعی کردیم ذهنیت تیم را عوض کنیم که تیم به نباختن عادت بکند. تا حدودی موفق شدیم و در نیم فصل دوم شرایط خوبی را داریم اما کار تمام نشده است. باید در تمام دقایق بازی باهوش باشیم و تمرکز داشته باشیم.

عنایتی در مورد جوانگرایی پیکان گفت: سیاست باشگاه پیکان مبتنی بر ساختن بازیکنان جوان است که این سیاست را تا حدودی پیش بردیم و موفق بودیم. بازیکنان جوان با کیفیت داریم. هفته پیش مقابل مس رفسنجان دو بازیکن جوانان بازی دادیم و توانستیم به اهداف‌مان برسیم و امیدوارم در ادامه لیگ بازیکنان جوان بیشتری را بازی بدهیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: شرایط جدولی‌مان بد نیست. چند هفته استرس داشتیم اما از این موضوع فاصله گرفتیم و تلاش می‌کنیم با کمک مجموعه در پایان فصل جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم و فصل را به پایان برسانیم‌.

او در مورد تفکر هجومی رضا عنایتی گفت: ما طبق اهداف‌مان پیش می‌رویم. اگر بازی سه-سه شود بیشتر می‌پسندم تا بازی صفر-صفر بشود. تمرینات خیلی خوبی در پیکان داشتیم و شخصی با مهاجمانم کار کردم و همکارانم تمام تلاش‌شان را انجام دادند و تا حدود زیادی موفق شدیم. باید فکر اساسی هم انجام دهیم که تیم‌مان گل نخورد. چون گل خوردن مختص بازیکنان دفاعی نیست.

عنایتی در مورد بازیکنان جوان تیم اضافه کرد: ما در ذهن‌مان این نیست که با بازیکنان جوان انفرادی کار کنیم چون بازیکنان جوان‌مان کنار باتجربه‌ها بیشتر می‌توانند موفق باشند. جا دارد از بزرگ‌های تیم‌مان تشکر کنم که جوان‌ها با آرامش خاطر کار می‌کنند. سیاست پیکان جوانگرایی و سازندگی است‌. باشگاه پیکان در این موضوع پیشقدم است و تا انتهای لیگ پنج، شش بازیکن جوان معرفی می‌کنیم.

او در مورد تمرین پیکان بلافاصله بعد از رسیدن به فرودگاه گفت: ما چون زمان کمی تا بازی هوادار داشتیم این تصمیم را گرفتیم و هماهنگ کردیم و تمرین ریکاوری را انجام دادیم. اگر این تمرین را نمی‌کردیم یک روز استراحت نداشتیم.

دیگر خبرها

  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟