Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@13:27:52 GMT

خشم و بغض وریا غفوری بعد از گل+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۱۴۰

خشم و بغض وریا غفوری بعد از گل+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

وریا غفوری مرد اول دیدار استقلال و پیکان در زمین مسابقه و البته خارج از آن بود؛ مربی بازیکن آبی ها با بازوبند کاپیتانی برای جمع و جور کردن یک تیم آماده در دیدار با پیکان کار سختی داشت و در کنار مشکلات داخل زمین، دردسرهای خارج از زمین نیز برای وریا غفوری کار را سخت تر کرده بود.

ضربه وریا غفوری در صحنه گل دوم استقلال که تقریبا با تمام توان و مهار نشدنی به نظر می رسید با یک جشن پرشور همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفوری که به نظر می رسید با این گل بغضش ترکیده باشد، فریاد زنان و با چهره ای خشمگین برای ثبت این لحظات خود به سمت عکاسان و هواداران رفت تا به این ترتیب تصاویری متفاوت از این بازیکن بعد از گل دوم استقلال ثبت شود.

او که در روزهای آینده کار به مراتب سخت تری پیش رو دارد حالا به پشتوانه این گل باید برای آبی ها به دنبال روزهای بهتری در تعامل با مدیریت باشگاه و کادرفنی باشد. تصاویر امیرحسین خیرخواه از این شادی گل را تماشا کنید:

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره برزیل، در سن 58 سالگی، بار دیگر لباس ورزشی خواهد پوشید تا برای تیمی که ریاست آن را برعهده دارد، بازی کند. طبق گزارش Globoesporte، این بازیکن حقوقی را که دریافت می‌کند به باشگاه اهدا خواهد کرد.

مفهوم مربی - بازیکن در حال حاضر در فوتبال مدرن ریشه دوانده است. فوتبالیست‌هایی مانند وین رونی، رایان گیگز و حتی خود روماریو با واسکودوگاما، نقش خود را به عنوان یک بازیکن با پست مربی ترکیب کرده‌اند. با این حال، ستاره برزیلی به تازگی مفهوم جدیدی ایجاد کرده است: بازیکن - رئیس. به گزارش رسانه برزیلی Globoesporte، روماریو در 58 سالگی بار دیگر شورت ورزشی خواهد پوشید تا از باشگاهی که ریاستش را برعهده دارد، آمریکا د ریودوژانیرو دفاع کند.

به گفته این رسانه، قهرمان سال 1994 جهان حداقل دستمزد را دریافت می‌کند و آن را به خود باشگاه اهدا می‌کند و همچنین عنوان می‌کند که این مربی است که تصمیم می‌گیرد روماریو چه نقشی داشته باشد و در چه سمتی بازی کند. فوتبالیست سابق بارسلونا در سال 2009 بازنشسته شد و ژانویه گذشته ریاست "باشگاه قلبش" را بر عهده گرفت. آمریکا د ریودوژانیرو در سری D است که معادل دسته چهارم خواهد بود.

روماریو قبلاً در بیرا (بولتن ثبت نام ورزشکاران) ثبت شده است، اما قرارداد او هنوز باید برای فدراسیون فوتبال برزیل اسکن شود. علاوه بر این، او قبلاً با مربی جدید خود مارکوس الکساندر صحبت کرده است تا ببیند با توجه به سن بالا در کدام پست می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. علاوه بر این، رسانه‌های برزیلی تأیید می‌کنند که او در بهترین فرم قرار دارد، زیرا او به فوتبال و والی فوتبال که یک ورزش محبوب در سواحل ریودوژانیرو است، ادامه می‌دهد.

در آمریکا او با پسرش رومارینیو تیمی مشترک خواهد داشت و به این ترتیب او نیز به فهرست بازیکنانی می‌پیوندد که با فرزندانشان در یک تیم بازی کرده‌اند، درست مانند ریوالدو یا گودیانسن. مسابقات قهرمانی کاریوکا سری A2 از 18 می‌آغاز می‌شود، رقابتی که روماریو آرزوی فتح آن را دارد و بنابراین بازی در سن 58 سالگی را به رکوردهای شخصی خود اضافه می‌کند.

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)