Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:24:11 GMT

مدیرعامل باشگاه تراکتور استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۱۶۹

مدیرعامل باشگاه تراکتور استعفا کرد

 صادقیان که از ابتدای فصل جاری مدیریت عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز را بر عهده داشت، بعد از باخت ۲ بر صفر امروز تراکتوری ها مقابل ماشین سازی تبریز از سمت خود کناره گیری کرد.

در متن استعفای صادقیان خطاب به زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، آمده است: با درخواست جنابعالی مسئولیت باشگاه بزرگ تراکتور را از اوایل خرداد ماه قبول نمودم تا بتوانم همانند سابق در زیرمجموعه گروه «دریک» مثمر ثمر واقع شده و بتوانم برای مردم آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور شورآفرین باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن استعفانامه اضافه شده است: در بخش های مختلف باشگاه با حمایت های جنابعالی توانستیم تغییرات مثبتی ایجاد کرده و به دفعات شور و شوق را به هواداران ارزانی کنیم  ولی متاسفانه به دلایلی که مفصلا توضیح داده شد باشگاه روند عادی را طی نمی کند و همان طور که در جریان هستید کنترل موفقیت در باشگاه تراکتور در دست مدیریت نبوده و تصمیمات غیر مدیریتی و غیر ورزشی اجازه اداره باشگاه را از اینجانب سلب نموده است؛ لذا بدینوسیله استعفای خود را اعلام می نمایم. 

تیم تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر امروز با شکست دو بر صفر مقابل همشهری خود ماشین سازی  با ۱۸ امتیاز به رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس سقوط کرد. 

استعفای صادقیان از مدیریت عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور در حالی انجام می گیرد که اوایل این هفته نیز مصطفی دنیزلی، سرمربی ترک تبار این تیم پرطرفدار، پس از کسب نتایج ضعیف و به دنبال توافق با باشگاه، از هدایت تیم کناره گیری کرد.

برچسب‌ها تراکتورسازی فوتبال لیگ برتر تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی فوتبال لیگ برتر تبریز تراکتورسازی فوتبال لیگ برتر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، طبیعتا نام گزینه‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شد که یکی از عجیب‌ترین آنها سعید دقیقی بود. خب البته دوست و دشمن اتفاق‌نظر دارند که شمس‌آذر قزوین در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و حتما بخش مهمی از امتیاز این ماجرا مال دقیقی بوده است، اما این حجم از توجه به او هم کمی اغراق‌آمیز و شتاب‌آلود به‌نظر می‌رسد.

به علاوه بین ۲نیم‌فصل شایعه حضور دقیقی روی نیمکت مس رفسنجان مطرح شد که این مسئله در آن زمان تمرکز سرمربی شمس‌آذر و شاگردانش را به هم زد و باعث شد آنها مدتی نتایج ضعیف به‌دست بیاورند. حالا که شمس‌آذر دوباره جان گرفته، دیگر از این داستان‌ها درست نکنید و همه‌چیز را بگذارید برای آخر فصل.

کد خبر 845355 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • فریاد باقری با مهم‌ترین گل سال به تراکتور(عکس)
  • خلاصه بازی نساجی 1-0 تراکتور (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد