Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما امروز خیلی زحمت کشید و خیلی خوب فوتبال بازی کرد ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: اول جا دارد از تمام مجموعه ذوب‌آهن، کادر فنی و کارخانه تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما امروز خیلی زحمت کشید و خیلی خوب فوتبال بازی کرد. در 12 دقیقه اول خوب بودیم ما روی یک بی‌دقتی گل‌مان را به ثمر نرساندیم و نزدیک بود مشکلات بازی‌های قبل گریبانگیرمان شود.

وی گفت: به جوان خوبمان معراج اسماعیلی تبریک می‌گویم مسیر سختی را پیش رو دارد. ما امروز جدا از بحث پنالتی و عملکرد تیم نساجی خیلی خوب توانستیم و به جریان بازی بیایم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: ما هم می‌توانیم از خلعتبری در ترکیب و هم به عنوان جوکر طلایی داشته باشیم و هر موقع در زمین حضور داشته خیلی خوب کار کرده و تأثیر مستقیم داشته است و 70 دقیقه‌ای که در زمین بود کاملا مفید و جریان بازی را بالانس می‌کند.

R1018188/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

دیگر خبرها

  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم