Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@13:14:31 GMT

با تمرکز خوب بازیکنانم، نفت آبادان را شکست دادیم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۲۴۷

با تمرکز خوب بازیکنانم، نفت آبادان را شکست دادیم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: بازیکنانم در ثانیه های پایانی دیدار با پالایش نفت آبادان با تمرکز خوب شان توانستند بازی را مدیریت کنند و در نهایت نیز بازی را بردیم.

فرزاد کوهیان پس از پیروزی تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور برابر پالایش نفت آبادان، اظهارکرد: بازی سختی بود و پالایش نفت آبادان چندین سال است که جزو تیم های مدعی است و اسپانسرهای قوی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم بازی خوبی انجام داد و بازی خوب شد.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنانم در ثانیه های پایانی با تمرکز خوب شان توانستند بازی را مدیریت کنند و بازی را بردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره بازی آینده تیمش برابر گرگان نیز گفت: آن دیدار هم مشکل است و باید خودمان را آماده کنیم. حریف، تیم یکدستی است و قطعا بازی سختی خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کواچیچ: به اعصابمان مسلط باشیم، قهرمانیم!

به گزارش "ورزش سه"، متئو کواچیچ، هافبک منچسترسیتی، اعلام کرد هر تیمی تسلط بیشتری اعصاب و احساساتش داشته باشد به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌رسد.

منچسترسیتی با پیروزی قاطع 5-1 مقابل لوتون‌تاون، در رقابت برای عنوان قهرمانی با آرسنال و لیورپول به سه امتیاز دیگر دست پیدا کرد. سیتی اکنون تنها 6 بازی تا پایان فصل پیش رو دارد.

کواچیچ که گل دوم سیتی را در بازی مقابل لوتون به ثمر رسانده بود، گفت: "شگفت انگیز و سرگرم کننده است. سه تیم شگفت انگیز عملکرد فوق العاده‌ای دارند. ادامه این رقابت تا آخر فصل سخت خواهد بود و ببینیم چه کسی تا پایان قوی‌ترین اعصاب را خواهد داشت. حفظ فشار روی آن‌ها مهم بود، اما ما روی خودمان تمرکز کرده‌ایم تا بازی‌هایمان را ببریم و سپس در پایان خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد."

که درباره برد مقابل لوتون گفت: "ما به راه خود ادامه دادیم، کارمان را انجام دادیم و در نهایت 5 گل به ثمر رساندیم. می‌توانست بیشتر از این هم باشد اما ما از کسب سه امتیاز خوشحالیم. الان باید ادامه بدهیم. ما روی هر بازی تمرکز می‌کنیم تا 100 درصد آماده باشیم و بهترین کار را انجام دهیم. ما باید همین تمرکز را حفظ کنیم و برای پیروزی تلاش کنیم."

دیگر خبرها

  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر از کسب سهمیه پارالمپیک بازماند
  • سوتى كه سرنوشت و نتيجه را عوض كرد
  • کواچیچ: به اعصابمان مسلط باشیم، قهرمانیم!
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران
  • تیم بسکتبال کاله مازندران حریفش را در خانه شکست داد
  • تیم بسکتبال کاله مازندران حرفش را در خانه شکست داد
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال
  • برد شیرین پالایش نفت آبادان مقابل طبیعت تهران