Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:01:19 GMT

حدادی فر: بعد از باخت به پرسپولیس تحت فشار بودیم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۳۰۶

حدادی فر: بعد از باخت به پرسپولیس تحت فشار بودیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن از نمایش تیمش مقابل نساجی ابراز خشنودی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: خب بعد از باخت به پرسپولیس شرایط سختی از نظر روحی داشتیم. خیلی تحت فشار بودیم؛ هم از بیرون و هم خود مجموعه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی خدا را شکر هم قسم شده بودیم و توانستیم امروز بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. هنوز کار خاصی انجام ندادیم و باید گل گهر را ببریم.

 

او ادامه داد: اصلا بدشانسی فوتبال هم به ما رو کرده است. به غیر از بازی با پرسپولیس که عالی مقابل ما بازی کرد. تمام تلاشمان را می کنیم که شرایطمان را بهتر می کنیم. سخت است ولی ان شاالله از بیرون هم کمک می کنند تا بهتر بشویم.

قاسم حدادی‌فر ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قاسم حدادی فر ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

کاپیتان تیم پرسپولیس توضیحاتی درمورد مصدومیت خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از بازی با صنعت نفت آبادان درمورد مصدومیت خود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مسئله خاصی باشد. حس درد داشتم که ترسیدم تشدید شود اما فردا MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی‌ام مشخص شود.

وی درمورد برتری ۳ بر صفر تیمش در این بازی گفت: همیشه بازی کردن مقابل صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت است زیرا تیم خوبی هستند اما همه جوره محکوم به برد بودیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. باید به بازی پیش برویم و الان باید به دیدار مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم‌. پس از آن به لیگ برتر بازمی‌گردیم.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم