Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پیکان معتقد است کمترین حق این تیم مقابل استقلال پیروزی بوده است. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی حمودی پس از تساوی 2 - 2 پیکان مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز کمترین حق ما برد بود. درست است در دقیقه 90 مساوی کردیم، اما یک پنالتی خراب کردیم و داور هم یک پنالتی برای ما در نیمه دوم نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال این اشتباهات علیه تیم ما ادامه دارد. داور ما را در جام حذفی مقابل سپاهان حذف کرد. در بازی قبلی باز هم اشتباه داوری بود. قبل از این بازی هم گفتند میزبان نیستید و میهمان هستید. ما واقعاً در شوک بودیم.

وی در مورد اینکه علی کریمی معتقد بوده است یک پنالتی برای تیم استقلال گرفته نشده است، بیان کرد:‌ من نمی‌دانم کریمی کدام صحنه را می‌گوید. در یک صحنه فقط بازیکن ما پشتش به توپ بود.

لیگ برتر فوتبال| پایان روز پرتلاطم استقلال با تداوم صدرنشینی/ بازگشت به «استراتایم» در غیاب «ماچونی»

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال پیکان تهران فوتبال استقلال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده

تیم ملی ایران مقابل قطر از صعود به مرحله نهایی جام ملت های آسیا باز ماند و از دور رقابت ها کنار رفت

طرفداری | تیم ملی ایران که امید زیادی داشت در جام ملت های آسیا به قهرمانی برسد، مقابل میزبان این دوره از بازی ها حذف شد.

تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ عملکردی پر فراز و نشیب داشت. یوزها با هدایت امیر قلعه‌نویی، سرمربی جدید، شروع امیدوارکننده‌ای داشتند و در دو تورنمنت قهرمانی کافا و جام دوستی اردن به مقام قهرمانی رسیدند.

شاگردان قلعه‌نویی در سال جدید با دو پیروزی مقابل روسیه و کنیا و سپس قهرمانی در تورنمنت کافا با برتری مقابل ازبکستان، شروع طوفانی داشتند. آنها در ادامه در فیفادی‌های سپتامبر ۲۰۲۳ نیز با پیروزی مقابل بلغارستان و آنگولا، روند خوب خود را ادامه دادند.

تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه اردن نیز با برتری مقابل اردن و قطر، دومین جام خود را در سال ۱۴۰۲ به دست آورد.

تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه نویی پا به جام ملت های آسیا 2023 گذاشت. ایران در مرحله گروهی به آسانی با پشت سر گذاشتن فلسطین، هنگ کنگ و عمان به مرحله حذفی رسیدند. ایرانی ها در یک هشتم سوریه را در ضربات پنالتی شکست دادند و حریف سامورایی ها در یک چهارم شدند و این تیم را با یک بازی درخشان حذف کردند و به قطر میزبان رسیدند.

ایران در این بازی با بدشانسی و البته اشتباهات تاکتیکی بازی را 3-2 به قطر واگذار کرد تا بعد از کره و ژاپن ناکام بزرگ جام ملت ها شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف