Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:45:43 GMT

صاعقه جان 50 راس گوسفند در دهلران را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۴۶۲

صاعقه جان 50 راس گوسفند در دهلران را گرفت

جانشین انتظامی شهرستان دهلران گفت: بر اثر برخورد صاعقه تعداد 50 راس از گوسفندان یک دامدار اهل «پهله زرین آباد» تلف شدند.

سرهنگ سید مختار باویر جانشین انتظامی شهرستان دهلران عصر امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: روز گذشته با ورود سامانه تندری و رگباری به شهرستان شاهد تلفات احشام یکی از دامداران پهله زرین آباد شهرستان دهلران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی تماس‌های تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر برخورد صاعقه با گله احشام در پهله زرین آباد بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی زرین آباد جهت بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد 50 راس گوسفند در این حادثه تلف شده است.

 جانشین انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: عشایر با جدی گرفتن هشدارهای سازمان هواشناسی در زمان بارش نزولات آسمانی و رگباری بودن آسمان سعی کنند از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند و جهت کاستن از خسارات احتمالی احشام خود را در مراکز قانونی بیمه کنند.

انتهای پیام/9708

منبع: فارس

کلیدواژه: گوسفند صاعقه ایلام پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

نعمت الله حاتمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دهلران در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است.

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالا‌های اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازار برای عرضه برخی محصولات و کالا‌های اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف را پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن