Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - به نظر می رسد مصدومیت کویزانس جدی تر از چیزی است که قبلا تصور می شد. فعلا این بازیکن نمی تواند در تمرینات بایرن شرکت کند. گفتنی است علت غیبت کویزانس در سفر بایرن مونیخ به بلگراد هم بیماری اعلام شده بود.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، کویزانس به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه کپسول مفصل قوزک پای راست نمی تواند در تمرینات تیم شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پزشکی باشگاه بعد از انجام تست های لازم این گزارش را به کادر فنی ارائه کرده است. دکتر هانس ویلم مولر ولفارت هم این خبر را تایید کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ

رالف رانگنیک باید هر چه زودتر از بین بایرن مونیخ و تیم ملی اتریش، یکی را انتخاب کند

طرفداری | پس از مطرح شدن نام‌های متفاوت و همچنین منتفی شدن چندین گزینه اصلی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، اکنون به نظر می‌رسد رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ برای جایگزینی با توماس توخل است.

به نقل از اسکای؛ حال رالف رانگنیک به تازگی در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی به‌طور رسمی اعلام کرده در حال مذاکره با بایرن مونیخ است اما هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده‌اش نگرفته است. او گفت:

بایرن مونیخ با من تماس گرفته و من فدراسیون فوتبال اتریش را مطلغ کردم. ما رابطه قابل اعتمادی با یکدیگر داریم و اکنون نیز تمرکز کامل من روی تیم ملی اتریش است. ما به‌طور کامل روی یورو متمرکز هستیم. من اینجا خیلی راحت هستم و در حال حاضر دلیلی ندارد بخواهیم خیلی به این موضوع بپردازیم.

رانگنیک در جواب به این سؤال پس چه زمانی باید به این موضوع فکر کند، گفت: 

لحظه‌ای که بایرن بگوید ما تو را می‌‌خواهیم و سپس من باید از خودم بپرسم که آیا من هم چنین چیزی را می‌خواهم؟ 

رانگنیک درباره قراردادش با تیم ملی اتریش تا سال 2026، گفت: 

اگر بخواهم کار متفاوتی انجام دهم، ابتدا با OFB در این‌باره صحبت خواهم کرد. 

رانگنیک درباره اینکه آیا مسائل مالی هم در تصمیمی که خواهد گرفت، نقش خواهد داشت یا خیر، گفت: 

نه؛ چنین چیزی اصلأ برای من مهم نیست و چیزهای دیگری برای من اهمیت دارند. اینکه آیا می‌توانم تفاوتی ایجاد کنم؟ آیا می‌توانم چیزی را تغییر دهم؟ آیا شانسی برای توسعه یک تیم و رساندنش به موفقیت وجود دارد؟ این‌ها انگیزه‌ای برای من هستند و اگر دیگر به من انگیزه ندهند، آن‌گاه زمان بازنشستگی‌ام فرا رسیده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!