Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جابر انصاری، مهاجم سابق استقلال تهران در بازی هفته چهاردهم فرصت داشت تا با پیکان تهران برابر همبازیان سابقش به میدان برود.

انصاری پس از تساوی مقابل آبی پوشان گفت: بازی خوبی بود. قبلش اما حاشیه داشت. ما میزبان بودیم، اما بازی را به استادیوم آزادی آوردند. بالاخره شرایط فرق می کرد. انصافا هم خوب بازی کردیم و حقمان باخت نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد حواشی استقلال در ثبت این نتیجه توضیح داد: بالاخره تاثیر دارد. استقلال تیم خوبی بود. قبل از بازی حواشی ای که برای استقلال پیش آمد، در نتیجه تاثیر داشت. تیم ما هم در طول هفته روی نقاط ضعف استقلال کار کرده بودیم و خدا را شکر توانستیم نتیجه بگیریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران پیکان تهران جابر انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!