Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@03:59:45 GMT

هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود در عراق

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۵۰۴

هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود در عراق

به گزارش اسپوتنیک، سفارت آمریکا در عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: طبق گزارش‌ها، پیش‌بینی می‌شود که تظاهرات‌ها روز سه شنبه دهم دسامبر ۲۰۱۹ بیشتر شود و ممکن است آمریکایی‌ها شاهد حضور امنیتی گسترده‌ای باشند. نخست وزیر عراق روز سه شنبه ۱۰ دسامبر را به دلیل سالگرد شکست داعش تعطیل رسمی اعلام کرده است. پیش‌بینی‌ می‌شود که ایست‌های بازرسی در منطقه بین المللی بسته شود و مشکلاتی در عبور و مرور رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، سفارت آمریکا در عراق اعلام کرد: بر اساس هشدارهایی که در ماه مه ۲۰۱۹ نسبت به سفر به عراق داده شده بود، اکنون نیز خواسته می‌شود تا از سفر به عراق اجتناب شود و شهروندان آمریکایی از مناطق برپایی تظاهرات‌ها دور باشند و به دستورات مسئولان این کشور عمل کنند و رسانه‌های عراقی را برای کسب اطلاع از آخرین اخبار دنبال کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عراق سفارت آمریکا اتباع آمریکا ناآرامی های عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تنش در مرز لبنان و اراضی اشغالی؛ سفارت آمریکا به شهروندان خود در لبنان هشدار داد

به گزارش قدس آنلاین سفارت آمریکا در بیروت همزمان با ادامه تنش‌ها در فلسطین اشغالی و مرز لبنان به شهروندان خود در این کشور هشدار داد.

در پیام سفارت آمریکا از شهروندان این کشور خواسته شده است تا به دلیل تنش‌های زیاد، جانب احتیاط را رعایت کرده و از نزدیک شدن به مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خودداری کنند.

همچنین از شهروندان آمریکایی خواسته شده است تا از حضور در محل‌های برگزاری تظاهرات در سراسر لبنان اجتناب و در صورت حضور در محل تجمعات و اعتراضات گسترده، احتیاط کنند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روابط ما با آمریکا به نقطه مهم و حساس رسیده است
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • سفارت آمریکا به شهروندان خود در لبنان هشدار داد
  • تشدید تنش در مرز لبنان و اراضی اشغالی؛ سفارت آمریکا به شهروندان خود در لبنان هشدار داد
  • بررسی خروج نظامیان آمریکایی، در سفر نخست وزیر عراق به آمریکا
  • پیش بینی درباره موعد خروج نیروهای آمریکایی از عراق
  • نخست‌وزیر عراق عازم آمریکا شد
  • نخست‌وزیر عراق در سفری رسمی عازم آمریکا شد
  • سفر السودانی به آمریکا زیر ذره بین گروه‌های مقاومت عراق