Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@08:41:24 GMT

آتش سوزی یک ساختمان مسکن مهر در فارس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۵۲۴

آتش سوزی یک ساختمان مسکن مهر در فارس

فرماندار شهرستان مرودشت گفت: یکی از ساختمان‌های مسکن مهر این شهرستان به دلیل نشت گاز دچار آتش سوزی شد.

رهام پیکری، شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۸ عصر امروز (هجدهم آذرماه) یکی از ساختمان‌های مسکن مهر مهرگان واقع در اطراف شهر مرودشت دچار حریق شد.

فرماندار شهرستان مرودشت ادامه داد: این آتش سوزی در طبقه اول، یک ساختمان چهار طبقه مسکن مهر مرودشت رخ داد و به دلیل احتمال سرایت آن، به طبقات فوقانی و همچنین به مراکز درمانی نزدیک به این ساختمان نیز آماده‌باش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکری اضافه کرد: به سبب عملیات سریع اطفای حریق و خارج کردن به موقع ساکنان از ساختمان یاد شده، این آتش سوزی تلفات جانی و مصدوم نداشته است.

او گفت: هم اینک آتش سوزی کاملا مهار شده اما عوامل آتش نشانی، شماری از ماموران اداره‌های برق، گاز و نیروی انتظامی همچنان در محل مستقر هستند.

وی بیان کرد: کارشناسان آتش نشانی، علت این آتش سوزی را نشست گاز از بخاری گازی اعلام کرده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/002woQ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مسکن مهر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل اسناد مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ فقره سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان فارس توسط استاندار فارس با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی تحویل این اداره کل شد.
ناصر رضایی گفت: این اسناد مربوط به پروژه‌های نهضت ملی شهرستان‌های بوانات، ارسنجان، زرین دشت و شیراز است.
به گفته او: این اسناد تفکیکی اراضی واگذاری نهضت ملی مسکن به مردم هستند که پس از طرح در کارگروه‌های مربوطه تغییر کاربری و تفکیک شده و اسناد قطعات تفکیکی با همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • تحویل اسناد مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • فروش دلاری، تخلفی محرض در صنعت ساختمان