Web Analytics Made Easy - Statcounter



بازیکن سابق استقلال درباره رفتن استراماچونی از این تیم به رادیو تهران گفت: باید برای چنین مدیرانی که به خاطر صندلی و کرسی این باشگاه را نابود می کنند، تاسف خورد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نیکبخت واحدی شب گذشته در گفتگو با برنامه پشت صحنه رادیو تهران درباره اینکه آیا این حق مردم است که از زندگی خصوصی سلبریتی ها مطلع باشند، گفت: زندگی خصوصی هرکس به خودش مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از خبرهای زردی که در سطح جامعه پخش می‌شود و مردم می شنوند، خبرهای کذب است.

وی افزود: من اصلاً مشکلی ندارم که سلبریتی‌ها زندگی خصوصی شان را نشر کنند ولی نشر واقعی باشد. نه اینکه هر کس هر چه دلش می‌خواهد بگوید. من با این موضوع موافقم که واقعیات را به مردم انعکاس بدهیم. من وقتی در اینترنت جستجو می‌کنم می‌بینم تا به الان سه بار ازدواج کرده‌ام. این خنده دار و غیرقابل بخشش است و کاری هم نمی‌توانیم بکنیم. اگر رسانه می‌خواهد خبری به مردم برساند، خبر درست بدهد. نه اینکه هرچه دلش می‌خواهد بنویسد، مردم هم باور کنند و ما هم نتوانیم از آن تریبون شکایتی کنیم.

نیکبخت واحدی در این گفتگوی رادیویی اظهار کرد: الان اگر یک فرد معروف بخواهد شکایت کند، چقدر باید این راه‌های دادگاه را برود. من برایم یک بار این اتفاق افتاد و وقتی یک پی‌گیری کوچک کردم، به نتیجه رسیدم. اما واقعا وقتی در این راهروهای دادگاه می‌روی همه به چشم مظنون نگاهت می کنند و نمی‌دانند که خودمان برای شکایت آمده ایم.

وی دو ادامه برنامه در واکنش به این صحبت مصطفى امامى که گفت قبول دارى قربانى اشتباهاتت در زندگى شخصى شدى گفت: من از زندگی خودم خیلی راضی هستم. متاسفانه افرادی در مسیر من قرار گرفتند که نمی‌توانستند موفقیتم را ببینند. مقصر هم خود من هستم که ان‌ها را به زندگی‌ام راه دادم. به نظرم من زندگی اشتباهی نداشتم اما آدم های اشتباهی و به ظاهر دوست در زندگی‌ام بودند. اگر به عقب برمی‌گشتم همه آنهایی که در ظاهر دوست بودند را کنار می گذاشتم و در به پیشنهادی که از اسپانیا داشتم جواب میدادم.

وی درباره ماجرای فساد در ورزش بیان کرد: درباره فساد مالی در تمام دنیا اتفاقاتی در مدیریت می افتد اما در کشور ما توانسته اند کنترلش کند. درباره فساد مدیران، من خیلی از مدیران را دیدم که فساد داشتند و برای باشگاه‌ها مشکل درست کردند. به جرأت می‌توانم به شما بگویم که شما اگر یک مدیر عامل موفق را در کنار یکی از مدیرعاملان باشگاه‌ها بگذارید، مدیرعامل باشگاه را بیشتر می شناسند تا مدیرعامل موفق. پس خیلی از مدیران به خاطر شهرت و اسم و رسم وارد فوتبال می‌شوند که هم فوتبال را نابود می کنند و خودشان را.

نیکبخت واحدی گفت: آدم هایی هستند که به خاطر شهرت همه کار می کنند. من از شهرت کمال لذت را برده‌ام و مردم انقدر به من لطف داشته‌اند که اگر دوباره به دنیا بیایم همین رویه فوتبال را پیش می‌گیرم. متاسفانه ما که بله قربان گو نبودیم باید بیرون گود باشیم. شما اگر نگاه کنید می بینید مربیانی که بله قربان گو هستند، از این تیم به آن تیم منتقل می‌شوند.

وی در این گفتگو مطرح کرد: توصیه من به فوتبالیست‌های جوان این است که اول یک مدیر برنامه‌ خوب داشته باشند چون می‌تواند باعث پیشرفتشان شود و دومین مسئله که پیشنهاد می‌کنم ازدواج زودهنگام است.

بازیکن سابق استقلال درباره رفتن استراماچونی از این تیم گفت: متاسفم برای چنین مدیرانی. فوتبال یکی از دلخو‌شی‌های مردم است و استقلالی ها الان دارند نتیجه خوبی می‌گیرند. این مربی آمد و این تیم را متحول کرد. باید برای چنین مدیرانی که به خاطر صندلی و کرسی این باشگاه را نابود می‌کنند، تاسف خورد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند

به گزارش همشهری آنلاین، البته در شرایطی که خدمات گارانتی خودرو برای بسیاری از برندهای بین‌المللی امروزه حتی جنبه‌ای رقابتی دارد و برخی شرکت‌ها می‌کوشند با ارائه بهترین پیشنهادات در گارانتی، نظر مشتریان بیشتری را جلب کنند، در ایران وضعیت جور دیگری است.

شاید شما هم ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی وایرال شده و در آن راننده‌ای که ماشینش را بعد از یک‌ماه از خرید برای تعمیر دنده به نمایندگی برده بود و کارشناس، به‌دلیل استفاده از کف پوش در خودرو، به صاحب خودرو گفته بود که گارانتی لغو شده است را دیده باشید.

ماجرا این است که وضعیت گارانتی خودرو هم مانند همه جنبه‌های دیگر صنعت خودروسازی بومی، منحصربه‌فرد و صدالبته دور از انتظار است که اگر با آن آشنایی کامل نداشته باشید، می‌تواند هر خریدار خودرو صفر کیلومتری را به دردسر بیندازد. در واقع برخی از خریداران خودرو در ایران فکر می‌کنند که داشتن گارانتی به این معناست که شرکت سازنده، تمام هزینه‌ها و ایرادات فنی خودرو را حتی بعد از فروش بر عهده می‌گیرد، درحالی‌که در واقع چنین نیست و گارانتی خودرو در ایران قوانین و شرایط بسیار پیچیده و عجیبی دارد.

بیشتر بخوانید: راننده های تقلبی! تصادف نکنید، ایربگ گران است! خودروها ایمن می‌شوند؟

مثلا یکی از عجیب‌ترین دلایل ابطال گارانتی خودرو در ایران، نصب روکش صندلی برای خودروهایی است که ایربگ جانبی دارند یا تنظیم آنها به‌صورت برقی است. این موضوع باعث می‌شود تا گارانتی صندلی‌های خودرو لغو شود؛ چراکه بیشتر روکش صندلی‌های بازار، استاندارد ایربگ ندارند و در نتیجه می‌توانند از تنظیم ساده و راحت صندلی جلوگیری کنند.

یا اینکه نصب کف‌پوش یا زیرپایی سه‌بعدی برای ماشین‌تان نصب کنید. از نظر خودروسازان داخلی، این زیرپایی‌ها به‌دلیل ضخامت بالایی که دارند ممکن است مانع از فشار دادن پدال کلاچ به‌طور کامل شوند و همین مسئله می‌تواند به خرابی گیربکس ختم شود. پس درصورت استفاده از این کفپوش‌ها، گارانتی سیستم گیربکس خودروهای دنده‌دستی باطل خواهد شد.

علاوه بر اینها دودی‌کردن شیشه‌ها که از نظر قانونی ممنوع است، نصب سیستم‌های صوتی و تصویری یا دزدگیر غیراستاندارد که می‌تواند به سیم‌کشی خودرو آسیب بزند در کنار هر نوع دستکاری فنی در خودرو از دیگر دلایلی است که می‌تواند گارانتی را باطل کند.

بنابراین اگر ماشین صفر خریدید، اول اینکه برای هرگونه تغییر در سیستم‌های خودرو، حتما به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید و دوم اینکه با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای خودرو، از مدت زمان گارانتی و شرایط ابطال آن آگاه شوید تا بعدا متضرر نشوید.

کد خبر 845831 برچسب‌ها خدمات پس از فروش خبر مهم خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (5 اردیبهشت)
  • ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست
  • (ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد
  • گارانتی‌های آبکی
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم
  • گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند