Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ پلی به گذشته - پیروزی خارج از خانه 3 بر 2 منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی (2012).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزه انریکه: دوست دارم لیورپول با یک نتیجه پر گل در خانه منچستریونایتد پیروز شود

مدافع سابق لیورپول درباره رویارویی با منچستریونایتد صحبت کرده است

طرفداری | فردا در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، لیورپول در یک بازی مهم و جذاب در استادیوم اولدترافورد به مصاف رقیب دیرینه خود منچستریونایتد خواهد رفت.

هر چند لیورپول موفق به قهرمانی در لیگ کاپ شده و از مدعیان کسب قهرمانی در لیگ برتر و لیگ اروپا نیز به حساب می‌آید اما جام حذفی انگلیس تنها فرصت باقی مانده برای شیاطین سرخ است تا این فصل را بدون جام تمام نکنند. موضوعی که اهمیت این بازی را برای شاگردان اریک تن هاخ دو چندان خواهد کرد.

حال خوزه انریکه مدافع سابق لیورپول در بین سال‌های 2011 تا 2016 به تازگی در گفت‌وگو با پادکست «کانتر اتک» درباره تقابل این تیم با منچستریونایتد در جام حذفی صحبت کرده و دوست دارد قرمزهای آنفیلد با یک نتیجه پر گل در این بازی پیروز شوند.

هر چند انریکه ضمن مقایسه شرایط دو تیم در حال حاضر و زمان بازی خودش، اعتقاد دارد این دیدار هیچ‌گاه برای دو تیم صرف نظر از شرایطی که دارند، آسان نخواهد بود. انریکه، گفت:

من دوست ندارم منچستریونایتد یک‌شنبه نتیجه بگیرد. بدیهی است مقطعی که من در لیورپول بودم، شرایط‌مان نسبت به آن‌ها بهتر نبود اما زمانی که دو تیم بازی می‌کردند، شانس هر دو 50-50 بود و گاهی اوقات نیز یونایتد تیم بهتری بود. اکنون نیز این هنوز یک بازی سخت برای لیورپول است اما من فکر می‌کنم پیروز خواهند شد. منچستریونایتد در اولدترافورد بدتر از بازی‌های خارج از خانه‌اش است. آن‌ها دیگر مثل زمان بازی من نیستند.

انریکه در ادامه افزود: 

من دوست دارم لیورپول فردا یک پیروزی بزرگ به دست بیاورد و من به یک برد 5-0 فکر می‌کنم. آن‌ها در حال حاضر گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانند و خط حمله تیم در تمام فصل خوب بوده است. بنابراین من دوست دارم یک پیروزی پر گل کسب کنیم، اول از همه به خاطر لیورپول و پس از آن نیز به خاطر یورگن کلوپ. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • واکنش متفاوت اریک تن هاخ به گل پیروزی‌بخش منچستریونایتد مقابل لیورپول در مقایسه با گل های قبلی بازی / فیلم
  • هوادار منچستریونایتد و خندیدن به بازیکنان لیورپول در مقابل آنها پس از پیروزی برابر این تیم / فیلم
  • خوشحالی بارسلونایی ها در رختکن، پس از پیروزی خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • روی کین: پیروزی مقابل لیوپول می‌تواند نقطه عطفی برای تن هاخ باشد
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • گریه هوادار خردسال منچستریونایتد پس از گل چهارم و پیروزی‌بخش این تیم مقابل لیورپول در جام حذفی / فیلم
  • یورگن کلوپ: در طول دوران حضورم در لیورپول، رقابت واقعی با منچستریونایتد نداشتیم
  • آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!
  • برد خارج خانه رئال با درخشش وینیسیوس
  • خوزه انریکه: دوست دارم لیورپول با یک نتیجه پر گل در خانه منچستریونایتد پیروز شود