Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ پلی به گذشته - پیروزی خارج از خانه 3 بر 2 منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی (2012).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، اونانا یکی از مهره‌های کلیدی اینتر در فصل گذشته و از عوامل اصلی صعود آنها به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان بود که عنوان نایب قهرمانی را با قبول شکست برابر منچسترسیتی برای این تیم به همراه داشت. 

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت از اینتر جدا شود و پیراهن منچستریونایتد را به تن کرد. هرچند نتوانست درخششی که در اینتر داشت را در این تیم و خصوصا در چند هفته اول تکرار کند اما به نظر می‌‎رسد که از تصمیمش راضی است. 

این ستاره کامرونی شب گذشته برابر تماشای بازی اینتر برابر کالیاری در ورزشگاه سن سیرو حضور داشت تا دیداری با هم تیمی‌های سابقش داشته باشد و در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« اینتر برای من مثل خانواده است. من عاشق هواداران هستم. بهترین آرزوها را برای آنها دارم. 

پشیمانی؟ نه، من در منچستریونایتد واقعا خوشحال هستم. اما باید بگویم که برای اینتر هم خیلی خوشحال هستم. این باشگاه واقعا عالی و باورنکردنی است و این تیم در این فصل فوق العاده بوده است.»

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم