Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@10:40:57 GMT

وریا غفوری: با تلویزیون صحبت نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۵۰۱۴

وریا غفوری: با تلویزیون صحبت نمی‌کنم

کاپیتان استقلال با بیان اینکه مدیران این تیم در ماجرای استراماچونی بد عمل کرده‌اند، گفت که سرمربی ایتالیایی باید تا نیم فصل در جمع آبی‌پوشان باقی می‌ماند.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل استقلال، درباره اتفاقات این تیم و رفتن استراماچونی گفت: الان بهترین موقع است که افتضاح مدیریت باشگاه را برایتان توضیح بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت خیلی اذیت شدیم. استراماچونی بارها با ما جلسه گذاشت مشکلات را گفت و فکر می‌کرد مدیریت او را دست انداخته است. این همان حسی است که به ما هم دست داده بود.

وی ادامه داد: به قدری این شرایط را تکرار کردند و او جدی گرفته نشد و وعده‌های الکی شنید که کار به اینجا کشید. الان واضح است که مشکل چه بود. روز اول قرارداد باید با او طی می کردند که چطور پولش را می‌دهند. باید پول این مربی را می‌دادند و نمی‌توانند از زیر این افتضاح در بروند.

کاپیتان استقلال خطاب به وزارت ورزش و جوانان گفت: هواداران مالک اصلی این تیم هستند و شش ماه است که می‌گویند آقای فتحی حیا کن، رها کن اما وزارت خانه صدای آن‌ها را نمی‌شنود؟ شما (وزارت ورزش) چه کاره هستید که برای مردم تصمیم می‌گیرید. ما زجر کشیدیم و تیم را بالا آوردیم. در بهترین شرایط صدرنشین شدیم اما سرمربی را از ما گرفتند اما این شرایط قابل قبول نیست. وزیر ورزش باید پاسخگو باشد. مدیرعامل که در استقلال تعطیل است. همه بدانند که در این شرایط اذیت شدیم.

غفوری درباره شب گذشته نیز گفت: همه مدیران باشگاه شب گذشته خیلی خوشتیپ و مهربان و حق به جانب آمدند و گفتند مشکلی نیست و مانند پرونده‌های دیگر که به فیفا می‌رود و همه را می‌بازند، گفتند ما برنده هستیم و استراماچونی تخلف کرده است. اما در نهایت ما متهم می‌شویم و سه برابر پولش را می‌دهیم.

وی همچنین از استراماچونی انتقاد کرد و افزود: استراماچونی برای ما زحمت کشیده اما برای یک موضوع از او ناراحت هستیم. درست است حق با او بود اما می‌توانست در نیم‌فصل برود. او برای این هواداران ارزش قائل می‌شد، در استقلال می‌ماند و در نیم فصل از استقلال می‌رفت. او شرایط کشور ما را می‌دانست. هواداران با جیب خالی ورزشگاه را برای او آبی کردند، اسمش را فریاد زدند و او باید می‌ماند. فکر می‌کنم استراماچونی این شرایط را درک نکرد.

کاپیتان استقلال درباره مذاکره مسئولان استقلال با فرهاد مجیدی گفت: روی صحبتم با هواداران است. آن‌ها امروز به ما گفتند که بازی نکنیم اما فراموش نکنید این اسم استقلال است که بزرگ است. گذشتگان برای این تیم عرق و اشک ریختند که استقلال، استقلال شد. کسی از استقلال بزرگ‌تر نیست. ما چاره‌ای جز جنگیدن نداریم. ما باید با ناملایمت‌ها و بی‌مهری‌ها و سومدیریت بجنگیم. ما در زمین یک دست هستیم و در بیرون زمین کمکی نمی‌شویم.

غفوری خطاب به مدیران استقلال تاکید کرد: به خاطر تحریم پول استراماچونی را نتوانستید بدهید، چرا پول بازیکنان را نمی‌دهید؟ فقط بهانه می‌آورند. وزیر باید پاسخگوی این سومدیریت باشد. هواداری که شش ماه گفت مدیریت حیا کن و رها کن، چرا همچنان باید او را تحمل کند؟

وی با رد انتخاب ترکیب استقلال برای این بازی و جلوگیری از تعویض میلیچ گفت: این مسائل شایعه است. من ترکیب را انتخاب نکردم اما درباره تعویض میلیچ توضیحی می‌دهم. او گفت پای من درد می کند و یک بازیکن برای لحظه‌ای که نتوانستم بازی کنم، آماده شود. بعد که قصد تعویض او را داشتند، به من گفت می‌توانم بازی کنم. من سرمربی و کاره‌ای نبودم. کسانی که باید تصمیم بگیرند، سریع‌تر تکلیف تیم را مشخص کنند.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که چه کسی ترکیب تیم را انتخاب کرد، اظهار کرد: ترکیب همانند بازی‌های قبلی است. در یک بازی دیاباته نبود و رضاوند به جای او بازی کرده بود.

او همچنین در خلال مصاحبه خود از دوربین‌های تلویزیونی خواست محل مصاحبه را ترک کنند و اعلام کرد با تلویزیون صحبت نمی‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوتبال استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!

پتروشیمی خلیج فارس مدیرعامل معتمد خود برای اداره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از واگذاری قانونی مالکیت باشگاه استقلال تهران به پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت زیرمجموعه آن، حالا رایزنی‌ها در مورد مدیرعامل بعدی آبی‌ها شروع شده و آنچه که مسلم به نظر می‌رسد خروج علی خطیر از جمع مدیران استقلال است.

حالا با بررسی‌ها مشخص شده به احتمال بسیار زیاد سردار احمد شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه منحل شده صباباتری که در استقلال هم سابقه عضویت در هیأت مدیره را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ابر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک ۸۵ درصد مالکیت استقلال است و همه کرسی‌های هیات مدیره در اختیار این مجموعه عظیم اقتصادی با سود سالانه بیش از ۱۴۰ همت قرار دارد و هر فردی که این پتروشیمی بخواهد، بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه خواهد زد.

رییس فعلی پتروشیمی خلیج فارس کسی نیست جز عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صداوسیما... احمد شهریاری نیز در دوره مدیریت علی عسگری ، مرد شماره دو رسانه ملی و معاون پشتیبانی صداوسیما بود.

حالا به نقل از منابع موثق و مستقل، احمد شهریاری با دستور رفیق نزدیک خود مدیرعاملی استقلال را خواهد پذیرفت تا آبی ها دیگر مشکل مالی نداشته باشند و البته با ریخت‌وپاش‌ها و دزدی‌های ریز و درشت مدیران سابقش، بدهی‌های چندصد میلیاردی خلق نکنند.

گفته می‌شود تغییرات مدیریتی استقلال فعلا تا پایان فصل جاری مسابقات انجام نخواهد شد و به دلیل شرایط حساس باشگاه در کورس قهرمانی، قرار نیست تا خردادماه کسی جابجا شود.

همچنین گفته می‌شود با ورود شهریاری، ترکیب هیأت مدیره هم زیر و رو خواهد شد و در بهترین حالت تنها علی آقامحمدی در آن باقی خواهد ماند. از نام هاي بزرگی برای هیأت مدیره نام برده شده که هر کدام از آنها وزنه ای در نهادهای حاکمیتی هستند و اغلب سابقه حضور در استقلال را دارند. 

حالا بیش از هر زمان دیگری، شانس استقلال برای بهره‌برداری از حق پخش تلویزیونی واقعی خود بالا رفته و شهریاری با آشنایی از پیچ و خم قانونی این بحث، می‌تواند آبی‌ها را به حق ديرينه خودشان برساند. طبیعی است که اگر شهریاری و علی‌عسگری موفق شوند، پرسپولیس هم از این امتیاز برخوردار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند