Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@01:04:51 GMT

آغاز جشنواره فیلم مستند سینما حقیقت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۵۰۵۲

مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی "سینماحقیقت" با حضور جمعی از مستندسازان و علاقه‌مندان سینمای مستند در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دبیر این جشنواره در مراسم گشایش سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت گفت: این جشنواره ۱۲ دوره خود را سپری کرده و در بین جشنواره‌های ایران جایگاه متمایزی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"محمد حمیدی مقدم" گفت: استانداردسازی ورود به سالن‌های نمایش و جلوگیری از ازدحام بی شمار از جمله کار‌هایی است که در این جهت انجام شده است.   جدول نمایش سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در ۶ نوبت روزانه برای ۶ سالن پردیس سینمایی چارسو، در فاصله روز‌های ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سینما حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن مرادی مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق برگزیده سوم هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق شد.
مرادی هدیه خود را به روح بلند شهید القدس لرستانی سیدعباس صالحی روزبهانی تقدیم کرد.
مستندهنگامه‌ی باران روایتی از تلاش‌های جهادی جوانی ست که بهمراه دوستانش در تلاش است که مشکلات محله اش را رفع کند و مهمترین دغدغه او این روز‌ها سنددارکردن خانه‌های محله اش می‌باشد.
گفتنی است بیش از ۷۵هزار اثر در ۶بخش هنری با محور‌های امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام