Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:13:45 GMT

اینتر- بارسلونا مانند یک فینال است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۵۰۶۱

اینتر- بارسلونا مانند یک فینال است

ماسیمو موراتی، مالک سابق باشگاه اینتر دیدار این تیم مقابل بارسلونا را یک فینال توصیف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، اینتر برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان چاره ای جز غلبه بر بارسلونا در بازی فردا شب ندارد و خبر خوب برای نراتزوری، غیبت لیونل مسی در این ادیدار است. ماسیمو موراتی مدعی شد بارسلونا در این دیدار هم به دنبال کسب پیروزی است، اما او به آنتونیو کونته و شاگردانش اعتماد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماسیمو موراتی گفت: دیدار اینتر- بارسلونا همیشه از نظر تاریخی، پرستیژ و کیفیت بالای دو تیم مسابقه ای ویژه بوده و مانند یک فینال است. هیچ یک از دو تیم نمی خواهند شکست بخورد ، انتظارات زیادی از هر دو طرف وجود دارد و و من مطمئن هستم که ما نمایش خوبی در سن سیرو خواهیم دید. 

 

 

هدف اینتر تنها باید کسب پیروزی باشد و آنها زیاد درباره نتیجه بازی دورتموند زیاد فکر نکنند. اینتر باید برنده شده  و وقت خود را برای محاسبه دیگر گزینه ها از دست ندهد. بارسلونا برای پیروزی بازی خواهد کرد، اما من به کونته کاملا اعتماد دارم. من واقعا این اینتر را دوست دارم، آنها مربی و تیم بزرگی دارند، اما این ذهنیت است که تفاوت را ایجاد می کند. حالا و به لطف فرهنگ کونته مبنی بر تلاش فراوان، همه بازیکنان اینتر حاضرند خود را برای تیم فدا کنند.

 

لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو بسیار خوب عمل می کنند و آنها دو مهاجم بزرگ هستند. آنها گلزنی کرده و در زمین به خوبی یکدیگر را پیدا می کنند."

بارسلونا اینتر میلان ماسیمو موراتی (مدیر باشگاه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله یک ماه تا پایان فصل، سایت گل فهرست نامزدهای اصلی کسب توپ طلای 2024 را منتشر کرد. جایزه‌ای که فرانس فوتبال بر اساس عملکرد بازیکنان در طول یک فصل فوتبالی اهدا خواهد کرد.

در این فهرست، جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، در صدر قرار دارد و او را فیل فودن و کیلیان امباپه تعقیب می‌کنند. با حذف سیتی برابر رئال در لیگ قهرمانان، به نظر نمی‌رسد فودن و دیگر ستاره‌های سیتی دیگر شانسی برای بردن این جایزه ارزشمند داشته باشند و رقابت اصلی احتمالا بین جود و کیلیان امباپه است.

35 بازی، 20 گل و 10 پاس گل در اولین فصل حضور در بزرگترین باشگاه دنیا با فشاری که همیشه در آن وجود دارد، برای بسیاری غیر قابل تصور بود اما بلینگام به خوبی از پس فشارها برآمده و رهبر رئال در بسیاری از بازی‌ها بوده است. 

هرچند بلینگام بعد از مصدومیت کمی افت کرده ولی اگر بتواند با رئال قهرمان رقابت‌ها شود، بعید است دیگر کسی بتواند این جایزه را از او بگیرد. رقیب جود، امباپه است که او نیز با پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده و اصلا بعید نیست رئال و پاریس در فینال باهم روبه‌رو شوند. آن فینال یک دوئل اختصاصی بین بلینگام و امباپه برای توپ طلا نیز خواهد بود.

رنکینگ توپ طلا از نظر سایت گل

1: بلینگام
2: فودن
3: امباپه
4: هالند
5: رودری
6: کین
7: وینیسیوس
8: گریزمان
9: ویرتس
10: ساکا

دیگر خبرها

  • رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • ساروى كلين شيت كرد و طلايى شد!
  • ساروی طلا گرفت