Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:23:19 GMT

هشتمین پیروزی شیمیدر در آخرین میزبانی نیم فصل

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۵۲۶۹

هشتمین پیروزی شیمیدر در آخرین میزبانی نیم فصل

ایسنا/قم تیم بسکتبال شیمیدر قم در آخرین میزبانی نیم فصل خود موفق به شکست ذوب آهن اصفهان شد.

تیم شیمیدر قم در دیداری از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال ایران از ساعت ١٦ امروز در سالن حیدریان میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و در نهایت با نتیجه ٨٩ بر٨٢  موفق شد این تیم را شکست دهد.

شیمیدر با این پیروزی تعداد بردهای خود را به عدد ٨ رساند و با ١٩ امتیاز پس از پتروشیمی بندر امام در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال ایران جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای کوارتر چهارم این مسابقه نقص فنی تابلوی ۲۴ ثانیه سالن شهید حیدریان منجر به توقف ۱۵ دقیقه‌ای مسابقه شد، اتفاقی که در این سطح از مسابقات بسیار عجیب و غیر قابل قبول است و ضعف در میزبانی رقابت‌ها را نشان می‌دهد. 

بلند قامتان قمی هفته دوازدهم را میهمان تیم پالایش نفت آبادان هستند و روز پنج شنبه از ساعت ١٦در آبادان مقابل این تیم صف آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بسكتبال بسکتبال شیمیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید

به گزارش “ورزش سه”، سال گذشته با اتفاقات شیرینی برای سعید دقیقی همراه بود. تیم او با ثبت آمارهای خیره‌کننده در لیگ دسته اول، خیلی زود ضمن قهرمانی در این رقابت‌ها سهمیه صعود به لیگ برتر را هم از آن خود کرد تا این مربی جوان و جاه‌طلب با استارتی جالب توجه کار را دنبال کند.

حضور در لیگ برتر اما با تمام حواشی و مشکلاتی که برای او و تیمش همراه بود اما با نتایج گاها جذاب نیز همراه بود؛ کسر ۳ امتیاز در شروع فصل هرچند نگاه بدبینانه‌ای علیه شمس آذر شکل داده بود تا آنها را گزینه اصلی سقوط بنامند اما در ادامه با نتایجی همراه شد که باعث تحسین کارشناسان نیز شد.

پیروزی‌های بزرگ و جاه طلبانه مقابل تیم‌های مس رفسنجان، تراکتور، فولاد خوزستان، سپاهان، ملوان بندرانزلی ، نساجی، آلومینیوم و … در کنار متوقف کردن استقلال، آنها را به عنوان پدیده این فصل معرفی کرد.

سعید دقیقی سال ۱۴۰۲ را با کسب ۱۳ پیروزی، ۹ شکست و ۸ تساوی به پایان رساند تا با میانگین ۱.۵۴ امتیاز در هر بازی، میل به پیروزی و نتیجه گیری را به نمایش بگذارد. سرمربی شمس آذر اما نشان داده که انگیزه زیادی برای اتفاقاتی بهتر در آینده دارد و باید منتظر سال جدید و نتایج او ماند و دید آیا قادر خواهد بود در چالش لیگ برتر نیز موفقیت‌های خود و تیمش را تکرار کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • بسکتبال NBA | تعقیب و گریز پرهیجان در کنفرانس غرب
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید