Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حضور تیم منسجم با دغدغه‌های فرهنگی در مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، قطعاً پیشرفت دانشگاه در زمینه‌های فرهنگی را نیز به دنبال خواهد داشت.

او گفت : رعایت دستورالعمل اخلاق حرفه‌ای همه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان را در برمی گیرد و برای اجرای بهتر آن باید اقدامات لازم در دانشکده‌ها، بیمارستان‌ها و شبکه‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود: رعایت اخلاق و پوشش حرفه‌ای برای حوزه سلامت ضروری است و اجرای آن نیازمند بازنگری درون سیستمی، همفکری، تقویت سیستم نظارت و ارزشیابی می‌باشد و با استفاده از ابزار‌های تشویقی مناسب باید آن را اجرایی کنیم.

او افزود: رعایت اخلاق حرفه‌ای فراتر از پوشش ظاهری است و ارائه الگوی‌های اخلاق مدار بویژه در گروه‌های آموزشی، ارائه راهکار‌های قابل ارزیابی و قابل اجرا، بررسی و آسیب شناسی علل عدم رعایت اخلاق حرفه ای، آموزش افراد برای رعایت اخلاق حرفه ای، راه اندازی کمیته‌های اخلاق و پوشش حرفه‌ای می‌تواند در اجرای مطلوب شیوه نامه پوشش و رفتار حرفه‌ای موثر باشد.

مرادی گفت: اعضای هیئت‌علمی و مدیران گروه به‌عنوان الگو‌های فرهنگی دانشگاه نقش بسیار مهم و مؤثری در تربیت و آموزش فرهنگی دانشجویان خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه منسجم دغدغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یکی دیگر از مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان که در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) بستری بود به شهادت رسید، گفت: این نوجوان ۱۳ ساله از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شده و مهره دوم گردن وی کاملاً قطع شده بود.

وی با اشاره به اینکه عمل جراحی این نوجوان با تلاش تیمی که از تهران آمده بودند، انجام شد، افزود: با این وجود صبح امروز محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح این انفجار تروریستی بستری در بیمارستان کرمان به خیل شهادت پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بقیه مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان همه ترخیص شده اند، تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی همراه با دانشگاه علوم پزشکی کار بیماران شناسایی شده را در منزل انجام می‌دهد و کسانی هم که نیاز به ارجاع داشته باشند به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مجروحان این حادثه از سوی بنیاد شهید شناسایی شده اند و هر کدام که با کارت شناسایی مراجعه کنند تمام خدمات آنها به صورت رایگان در مراکز درمانی ما انجام می‌شود، تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز امسال برخی از این مجروحان که نیاز به فیزیوتراپی داشتند، خدمات خود را در بیمارستان شهید باهنر کرمان دریافت کردند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند نفر از مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان هم با تلاش بنیاد شهید به تهران اعزام شدند و کار درمانی آنها پیگیری شده است، گفت: خوشبختانه این مجروحان در حال حاضر در وضعیت استیبل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مجروحان این انفجار، تفاوتی با مجروحان زمان جنگ دارند، افزود: زمان جنگ به دلیل داغ شدن گلوله و ترکش‌ها، استریل محسوب می‌شدند، اما این ساچمه‌ها داغ نشده و استریل نبودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه اتفاقی که در کرمان افتاد کاملاً جدید بود و بعد از حادثه و اعمال جراحی متوجه عفونت‌های بسیار شدیدی در مجروحان این حادثه شدیم، افزود: این عفونت‌ها نه تنها در مجروحان بستری در بیمارستان‌های کرمان که مجروحان بستری در دیگر بیمارستان‌ها هم مشاهده شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار مجروح این حادثه در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بودند، تصریح کرد: در بازدید‌هایی که از بیمارستان بقیه‌الله تهران داشتیم، چهار مجروح بستری در این حادثه همه دچار عفونت‌های بسیار شدید شده بودند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ساچمه‌ها را برای آزمایش فرستادیم، افزود: احتمال اینکه این ساچمه‌ها قبل از کارگزاری آلوده شده باشند، وجود دارد و کسی که کار تروریستی می‌کند از انجام هیچ کار ناجوانمردانه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه مجروحان این انفجار تروریستی به عفونت‌های بسیار شدیدی دچار شدند، بیان داشت: هنوز هم تعدادی از این مجروحان با این عفونت‌ها دست به گریبان بوده و در حال درمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • ضرورت رعایت و اجرای قانون حجاب و پوشش در محیط‌های عمومی
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد