Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@01:17:40 GMT

یک ترفند قدیمی ژاپنی برای رشد سریع‌تر مو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۵۴۲۹

یک ترفند قدیمی ژاپنی برای رشد سریع‌تر مو

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران، از رشد کند موی خود به ستوه آمده اید؟ از بکارگیری ترفندهای مختلف برای رشد سریع مو که نتیجه خاصی به همراه ندارند، خسته شده اید؟ در ادامه ترفندی برای کمک به بهبود این شرایط ارائه شده است.

 آماده شوید تا روال مراقبت از موی خود را برای همیشه تغییر دهید. شستشوی مو با آب برنج (آنچه پس از پخت برنج باقی می ماند) می تواند به رشد سریع‌تر مو کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنان ژاپنی دیر زمانی است که از این راز آگاهی دارند، اما به تازگی مورد توجه هر چه بیشتر قرار گرفته است. آب برنج می تواند رشد مو را تحریک کند، تارهای مو را تقویت کند، و سلامت پوست سر را بهبود ببخشد. افزون بر این، آب برنج ریشه های مو را تقویت می کند، در شرایطی که حجم و درخشش بیشتری به آن می بخشد.

این روش درمانی بسیار ساده است و می توانید در خانه آن را انجام دهید، در شرایطی که دیگر نیازی به صرف هزینه های سنیگن برای خرید محصولات گران قیمت وجود ندارد. پس از شستشوی مو با شامپو، با آب برنج پوست سر خود را ماساژ دهید و به سمت انتهای تارهای مو حرکت کنید. زمانی که مو به طور کامل مرطوب شد، اجازه دهید 5 تا 10 دقیقه به همان حالت باقی بماند، سپس سر خود را با آب شستشو دهید.

در مدت زمانی کوتاه نتیجه استفاده از آب برنج را شاهد خواهید بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برنج پوست رشد سلامت مو رشد مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)

عصر ایران - پل اومی اوتوری (Oumi Ootori) در امتداد بزرگراه ئی1ای در سال 2007 تکمیل شد و شامل دو پل دره ای در کنار هم با چهار برج مرکزی است. در شرایطی که طراحان پل ژاپنی در طراحی های خود بیشتر از برج هایی با ظاهری مینیمال و محافظه کار استفاده می کنند، برج های پل اومی اوتوری دارای طراحی چند لایه و منحنی در سطح عرشه هستند.

این دو پل دره ای 555 و 495 متری در کوساتسو، شیگا، ژاپن 19.5 متر پهنا و 75 متر ارتفاع دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 9 پل که شاهکار مهندسی هستند (+عکس)

دیگر خبرها

  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)
  • یک ترفند ساده و سریع: چگونه بادمجان شیرین رو از بادمجان تلخ تشخیص بدیم (فیلم)
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • چند ترفند تشخیص فلفل تند از شیرین (فیلم)
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)