Web Analytics Made Easy - Statcounter

هالزی، خواننده مشهور آمریکایی گفت از این‌که متوجه شده در ایران طرفداران زیادی دارد ذوق زده شده است و ابراز تمایل کرد که در ایران کنسرت بگذارد.

به گزارش «جنوب نیوز» به نقل از تابناک؛ این خواننده جوان که در لایو اینستاگرام با طرفدارانش سخن می‌گفت، در بخشی از صحبت‌هایش به طرفداران ایرانی خود اشاره کرد و گفت: راستش را بخواهید قبلاً نمی‌دانستم که در ایران طرفداران زیادی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی در موردش خوشحالم و واقعاً دوست دارم در ایران کنسرت بگذارم!

هالزی که ماه آینده آلبوم جدیدش را عرضه می‌کند و تور کنسرت‌های این آلبوم را از فوریه 2020 استارت خواهد زد، در ادامه صحبت‌هایش گفت: تا به حال در ایران نبوده‌ام ولی این‌که طرفداران زیادی در آنجا دارم واقعاً جالب است.

خواننده 25 ساله اهل نیوجرسی یکی از پرحاشیه‌ترین خوانندگان جوان است. او کارش را سال 2014 آغاز کرد ولی دوره اوجش از یکی دو سال قبل شروع شده و در سال 2019 بیشترین جایزه و نامزدی را به دست آورده است.

هالزی دارای اختلال دوقطبی است و در سن هفده سالگی تلاش کرد تا خودکشی کند که که این امر به تشخیص خود و پذیرش رفتن هفده روزه او در یک بیمارستان روانپزشکی منجر شد. نام اصلی او اشلی نیکولت فرانجیپانی و نام هنری‌اش برگرفته از ایستگاه خیابان هالزی مترو نیویورک سیتی در بروکلین است.

هالزی یکی از 10 ستاره آینده‌دار دنیای موسیقی است که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک جوایز و افتخارات متعددی را کسب کند. آلبوم جدید او شامل 16 قطعه است و روز 17 ژانویه منتشر خواهد شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات طرفداران فلسطین در سانفرانسیسکو آمریکا (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا مسئول تمام اقدامات اسرائیل است (فیلم) نخستین تصاویر از اصابت موشک‌های ایرانی به اسرائیل (فیلم) ارتش اسرائیل: ایران پایگاه نواتیم را هدف قرار داده است (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در سانفرانسیسکو آمریکا (فیلم)
  • (ویدیو) حاج آقا دانشمند: دوست دارم کنسرت بروم اما می‌ترسم
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد، اما حالا...
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...
  • دهدار: احتمالا وزنه‌برداری را کنار بگذارم/ شرمنده خانواده‌ام شدم
  • خواننده‌ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست