Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره سرشناس فوتسال ایران از همدردی اهالی و رزش و حضور همکان در مراسم ختم پدرش تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پدر وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی و چهره سرشناس فوتسال ایران در روز پنج‌شنبه دارفانی را وداع گفت. روز گذشته مراسم ختم آن مرحوم با حضور بعضی از وزرا و مسئولان کشور، ورزشکاران ملی‌پوش، هنرمندان صداوسیما و نماینده خبرگزاری‌های فارس، سرداران سپاه، ارتش و نیروی انتظامی،  رؤسای هیأت‌های ورزشی و مجموعه بیمارستان جم و دکتر معالج  پدرش بهلولی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.

که وحید شمسایی امروز طی تماسی با خبرگزاری فارس ضمن تشکر و قدردانی از تمامی عزیزان و مردم ایران که در مراسم کفن و دفن و ختم پدرم شرکت کردند، گفت: از همه تشکر و قدردانی می‌کنم و برای آنها از خداوند متعال سلامتی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وحید شمسایی نیروی انتظامی تیم ملی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ بقعه متبرکه فارس؛ میزبان طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: به مناسبت این ایام و مطابق روال هر سال طرح‌های «ضیافت نور» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های مذکور در ۴۰۰ بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود، افزود:‌ در قالب اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۰۰ بقعه متبرکه استان غبارروبی و عطرافشانی شدند.

موسوی یکی دیگر از برنامه‌های این طرح‌ها را اعزام مبلغ عنوان کرد و افزود: در همین راستا و در قالب اجرای دو طرح مذکور، ۱۴۰ مبلغ از قم، ۱۴۰ مبلغ بومی و ۴۰ مبلغ ثابت از ۲۱ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان مستقر شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس همچنین از فعالیت و حضور ۵ مفسر از مجمع عالی مفسرین قرآن کریم حوزه علمیه طی ایام ماه مبارک رمضان جهت برپایی محافل تفسیر قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: این محافل در شهرستان‌های مختلفی نظیر فسا، اقلید، نی‌ریز، شیراز و... برپا می‌شوند.

وی با بیان اینکه جهت اجرای طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه استان به سه سطح تقسیم‌بندی شده‌اند، گفت: در ۵۰ بقعه متبرکه سطح یک بیشترین سقف برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرا می‌شوند و بقعه‌داران ظرفیت و امکانات لازم را برای برگزاری مراسم تحویل سال، جزءخوانی روزانه قرآن کریم، اقامه نمازهای جماعت به صورت سه وعده، خیمه‌های معرفت و... انجام می‌دهند.

موسوی از برپایی ۷ خیمه معرفت در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت:‌ به طور کلی طی این ایام در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص استان نماز جماعت به صورت سه وعده اقامه می‌شود.

مدیرکل اوقاف فارس، تعداد بقاع متبرکه سطح ۲ را ۱۵۰ بقعه متبرکه عنوان کرد و افزود: در بقاع متبرکه سطح ۲، هم مبلغ حضور دارد و مراسم جزءخوانی برگزار می‌شود و هم خدمات رفاهی به زائران ارائه می‌شود. در بقاع متبرکه سطح ۳ هم فقط امکانات خدماتی به زائران ارائه می‌شود.

وی از برگزاری مراسم تحویل در ۱۰۰ بقعه استان فارس خبر داد و گفت: همچنین ۵۰ حسینیه شیراز برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در صورت بروز بارندگی و برودت هوا آماده شده است.

موسوی با بیان اینکه طی ایام ماه مبارک رمضان مراسم جزءخوانی در ۱۰۰ بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود، گفت: به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز علاوه بر برپایی مراسم جشن، محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف فارس بیان کرد: همچنین مانند سال‌های گذشته مراسم جزءخوانی بانوان در بقاع متبرکی که دارای ظرفیت لازم را داشته باشد، در نوبت صبح برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دختر پیمان معادی هم با پدرش همبازی شد (فیلم)
  • ۴۰۰ بقعه متبرکه فارس میزبان طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی
  • آیت الله ری شهری در همه عرصه های خدمت، حضوری مؤثر داشت
  • ۴۰۰ بقعه متبرکه فارس؛ میزبان طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی
  • ۴۰۰ بقعه متبرکه فارس؛ میزبان طرح «آرامش بهاری» و «ضیافت الهی»
  • بزرگ‌ترین اجتماع فوتبالی در دانشگاه تبریز (عکس)
  • مهربانی کنیم برای حدود ‌235 خانواده سرطانی
  • شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم
  • اگر والیبال در هانگژو مدال نمی‌گرفت، جایگاه ایران تغییر می‌کرد
  • شمسایی: هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم/ اگر صلاح می‌دانند به فوتسال هم حواله بدهند