Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش دادگاهی در آمریکا، ایران را به پرداخت ۱۸۰ میلیون دلار خسارت به جیسون رضاییان ، جاسوس آمریکایی که در سال ۲۰۱۴  در ایران زندانی شده بود، محکوم کرد!

اخبار سیاسی - این محکومیت عجیب، ایران ستیزان را به طمع انداخت تا با بهانه های واهی و شکایت از ایران، اموال بلوکه شده مردم ایران در آمریکا را غارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین کسی که برای چپاول اموال ایرانیان اقدام کرد، مسیح علینژاد، کارمند صدای آمریکاست. علینژاد که مدتی است کمپین هایش از رونق افتاده و همچون گذشته پول ساز نیست، به دادگاهی در آمریکا شکایت کرده و خواهان غرامت شده است!

البته با توجه به همکاری رضائیان و علینژاد با وزارت خارجه آمریکا برای ضربه زدن به ایران، دزدی مشترک آنها چندان عجیب نیست.

این اقدام علینژاد با واکنش تندی از سوی اپوزیسیون از غافله جا مانده، مواجه شده است.

 

 

جالب اینجاست که بعد از اعتراض ها به دزدی علینژاد از ملت ایران، این کارمند صدای آمریکا مدعی شد که پول ها را به خانواده افراد آسیب دیده می پردازد!

ادعایی که باز هم واکنش فعالان فضای مجازی را به دنبال داشت.

البته علینژاد تنها به چپاول اموال ایرانیان بسنده نکرده و با ارسال عکس های اغتشاشات اخیر در ایران به رسانه های غربی، از آنها نیز پول دریافت می کند!

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران جیسون رضاییان اخبار سیاسی ایران رسانه های غربی ملت ایران مسیح علی نژاد جیسون رضائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات آسان کنسولی را با جدیت ادامه خواهیم داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین امیرعبداللهیان در آستانه سال جدید شمسی در پیامی خطاب به ایرانیان خارج از کشور فرارسیدن نوروز را تبرک گفت.

در این پیام آمده است: تلاش ما در دولت آقای رئیسی، اعتلای فزاینده عزت و اقتدار ایران عزیز و سرفرازی روزافزون همه ایرانیان است.

وزیر خارجه در این پیام عنوان کرده است: از ابتدای دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران، عزم ما بر آن است که حداکثر تسهیلات را برای تردد ایرانیان عزیز به وطن و سرزمین مادری فراهم کنیم. بی تردید موضوع ارائه خدمات آسان کنسولی و حمایت کامل از شهروندان ایرانی را با جدیت ادامه خواهیم داد.

امیرعبداللهیان افزوده است: علیرغم میل و تلاش بدخواهان، امروز ایران عزیز در مسیر پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار با شتاب حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرده است: ایران متعلق به همه ایرانیان است و پیشرفت روزافزون و آینده درخشان آن با همت بلند و انسجام ملی همه ایرانیان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات آسان کنسولی را با جدیت ادامه خواهیم داد
  • امیرعبداللهیان در پیام نوروزی: ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • پیام نوروزی امیرعبداللهیان: ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • امیرعبداللهیان: ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • مشکل یک ایرانی در آمریکا برای سفر زیارتی به عربستان
  • مشکل یک استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا
  • کشف آثار باستانی در اتاق زیر شیروانی
  • «ایران و ریشه‌هایش‌» منتشر شد