Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت های قرآنی - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اعزام منتخبان قرآنی ایلام به جشنواره «مدهامتان» روستائیان و عشایر کشور خبر داد. به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام امروز 18 آذر ماه، اظهار کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه روستائیان و عشایر کشور در روستای شهید محمد منتظری شهرستان دزفول استان خوزستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با بیان این‌که این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در 21 الی 23 آذرماه سال جاری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر ارزانی، رئیس محترم ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جشنواره حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقای قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز حضور خواهند داشت.
چراغی پور با اشاره به اینکه این جشنواره بعدازظهر روز پنجشنبه 21 آذرماه سال جاری افتتاح و آیین اختتامیه این جشنواره نیز 23 آذرماه برگزاری می‌شود، ابراز کرد: 3 نفر اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به‌عنوان منتخبین و فعالان قرآنی روستایی استان به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بابیان اینکه این منتخبان از کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای بانقلان مسجد امام رضا (ع) به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند، عنوان کرد: آقایان سید علی موسوی در رشته اذان، مهدی شیری در رشته قرائت و میثم خرمی در رشته ترتیل به این دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» روستایی اعزام می‌شوند.
چراغی‌پور با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اعزام این منتخبان قرآنی به مسابقات کشوری فراهم‌شده است، یادآور شد: با هماهنگی و حمایت‌های انجام‌شده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بستر لازم برای اعزام این فعالان قرآنی فراهم‌شده است.
وی بابیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان نقش مهمی در راستای شناسایی، معرفی و شکوفایی استعدادهای قرآنی در مناطق مختلف کشور به‌ویژه مناطق محروم و روستایی دارد، عنوان کرد: استان ایلام دارای استعدادهای درخشانی در حوزه فعالیت‌های قرآنی است و برگزاری مسابقات قرآنی فرصت مناسبی برای معرفی این استعدادها به شمار می‌رود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فعالیت های قرآنی مدهامتان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس گفت: ۲۱۰ اثر از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها از استان، از دبیرخانه استانی رویداد ملی "مدرسه، منزل، تعالی محصل" مستقر در اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش فارس دریافت شد که پس از داوری آثار بر اساس سهمیه تعیین شده وزارتخانه ۹ اثر برای حضور در مرحله کشوری معرفی شدند.
حشمت اله وفایی افزود: رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در قالب سه بخش تجربه نگاری، ایده پردازی و مقاله و پژوهش برگزار می‌شود.
وفایی تصریح کرد: در بخش ایده پردازی؛ زهرا خوشبخت از فرهنگیان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس میمند، زهرا غلام پور از شهرستان داراب و مهدی نیکوکار اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه دو شیراز، به مرحله بعد معرفی شدند.
وی ادامه داد: در بخش تجربه نگاری سهیلا فرحمند از اولیا و فرهنگیان ناحیه دو شیراز، لیلا فرهمند از شهرستان داراب و هاجر خلیفه از ناحیه ۳ شیراز و در بخش مقاله و پژوهش علمی نیز اشرف طیبی منش و فرزانه قدیری به صورت مشترک از اداره اموزش و پرورش عشایری فارس، الهه تمدن و سمیه ابدام از شهرستان خرمبید به مرحله کشوری این رویداد راه یافتند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: ارتقاء کمی و کیفی مشارکت خانواده و انجمن اولیا و مربیان در فرآیند‌های تربیتی مدرسه، شناسایی و معرفی تجارب زیسته و نو آوری‌های مؤثر در حوزه تعامل خانواده و مدرسه، شناسایی ظرفیت‌ها و الگو‌های موفق نقش آفرینی انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه، بسترسازی جهت تعمیم رویکرد‌ها و راهکار‌های مؤثر مشارکت خانواده در فرآیند‌های تربیتی مدرسه و ...، از اهداف این رویداد ملی است.

دیگر خبرها

  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت