Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر خلاف اعلام برخی رسانه‌ها سرمربی استقلال هرگونه پیشنهاد خارجی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیروز برخی رسانه‌ها اعلام کردند، استراماچونی سرمربی تیم استقلال که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش تهران را ترک کرد، قرار است به زودی در سری.آ شاغل شود. این خبر اعلام کرد استراماچونی در آستانه جانشینی والتر زنگا سرمربی تیم اودینزه است و به زودی روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که شب گذشته استراماچونی به شدت این موضوع را تکذیب کرد و همانگونه که در تصویر بالا می‌بینید این سرمربی در گفتگو با یک رسانه خارجی اعلام کرد هیچ پیشنهادی نداشته است و در صورت حل شدن مشکلش به جمع آبی‌ها می‌پیوندد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال رسانه برنا خبرگزاری برنا آبی پوشان استراماچونی خوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم مرتضی کرمانی‌مقدم، درباره برد پرسپولیس برابر ملوان اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس مثل بازی‌های گذشته نبود، ولی مهم این بود که سه امتیاز را بگیرد و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. هر چند پرسپولیس نمایش خوب بازی‌های قبلی را نداشت، اما این را هم باید در نظر گرفت که برابر حریف پرقدرتی مثل ملوان قرار می‌گرفت. ملوان هم انگیزه زیادی داشت تا در این بازی امتیاز بگیرد، ولی در نهایت پرسپولیس توانست در این مقطع حساس برنده شود تا همچنان در تعقیب استقلال باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد عملکرد خوب اوسمار در این تیم خاطر نشان کرد: اوسمار تا اینجا نتایج خوبی گرفته است و در همان بازی با آلومینیوم اراک هم که پرسپولیس شکست خورد، بهترین بازی را انجام داد و مستحق باخت نبود. من به قهرمانی پرسپولیس حتی بیشتر از سال گذشته امیدوارم و مهم این است که بازیکنان با تمرکز بالا به روند فعلی ادامه داده و در بازی‌های باقیمانده با کمترین اشتباه ممکن بازی کنند.

کرمانی‌مقدم راجع به مصاحبه‌های برخی از بازیکنان و مربیان استقلال علیه پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان ما نباید جواب استقلالی‌ها را بدهند، چون مهم این است که پرسپولیس مثل فصل گذشته با تمرکز بالا، فقط در زمین مسابقه حرفش را بزند. بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که جواب استقلالی‌ها را ندهند. پرسپولیس در این سال‌ها حرفش را در زمین زده است و امیدوارم امسال هم قهرمان لیگ شویم.

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است،گفت: شانس هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برابر است، ولی من امیدوارم در نهایت پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

کد خبر 844346 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (عکس) قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورددار
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • (عکس) اتفاق خوب برای کاپیتان استقلال بعد از شب جنجالی اراک
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)