Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران-  آ ام گ سی ال آ 45 اس قطعا یکی از جذاب ترین مرسدس بنزهایی است که تا کنون تولید شده است. نمونه جدید این خودرو با قدرتی بیشتر از قبل به میدان آمده تا رقبایی مانند ب ام و ام2 و آئودی آر اس3 را به چالش دعوت کند.

مرسدس برای این مدل بدون حرف انگلیسی"S" در انتهای نامگذاری، از پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 382 اسب بخار خروجی و گشتاور 354 پوندفوت استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این تپنده در آ ام گ سی ال آ 45 اس 416 اسب بخار خروجی دارد تا تا یک رکورد جدید هم برایش ثبت شود و آن پرقدرت ترین موتور تولید انبوه 4 سیلندر جهان است.

پیشرانه مذکور با یک جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه با پدال های تعویض پشت فرمان هماهنگ شده است. این خودرو روی بدنه خود لوگوی 4MATIC دارد که خبر از گزینه تمام چرخ محرک می دهد.

بیشتر بخوانید:

 جی تی-اس؛ موشک خیابانی مرسدس بنز! (+تصاویر)

تاریکی مطلق؛ مرسدس بنزی با امضای برابوس! (+فیلم و تصاویر)

 

در تست های انجام شده، سی ال آ 45 طی 4  ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد و بیشینه سرعت آن برابر با 270 کیلومتر برساعت است.

کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز از لابه لای رینگ های 19 اینچی مرسدس خودنمایی می کند که وظیفه توقف این هیولای خیابانی را برعهده دارد. رینگ ها نیز طرح جذابی دارند که البته با حضور نام آ ام گ چنین انتظاری هم کاملا منطقی به نظر می رسد.

خودرویی که تصاویر آنرا مشاهده می کنید رنگ مشکی مات و رینگ های تیره دارد که برجذابیت های بدنه حجیم آن افزوده و این سدانی است که توجه همه را در خیابان به خود جلب خواهد کرد.

در طراحی بدنه تلاش شده تا ظاهری یکپارچه پیش روی مخاطب قرار بگیرد و به همین منظور استفاده از خطوط و زاویای تیز تا حد امکان محدود شده است.

در انتهای خودرو یک دیفیوزر حرفه ایی با خروجی های دوقلو در طرفین قرار داده شده که خبر از هیولای درون این محصول می دهد.

مرسدس برای مشتریان خود یک کابین لوکس هم آماده کرده که حضور آ ام گ در این خودرو با نوار زرد رنگ که در جزئیات مختلف کابین به کار رفته، مشخص می شود. البته رنگ قرمز را هم می توان به جای زرد سفارش داد.

دو نمایشگر لمسی 12.3 اینچی برای نشانگر آمپر و سیستم سرگرمی بر زیبایی های کابین فناورانه این محصول افزوده است.

 

لینک کوتاه: asriran.com/002wni

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مرسدس بنز مرسدس اسب بخار سی ال آ آ ام گ خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد

عباس علی آبادی از بازبینی آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست دوم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است.

به گزارش ایسنا، وی در حاشیه جلسه پاسخگویی به نظرات و مشکلات شهروندان در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین تلاش ما در حوزه خودرو تولید کمی است و امسال رشد تولید بهتری خواهم داشت. سال گذشته تولید خودرو هشت درصد رشد داشت و امسال برنامه‌ریزی شده این رقم به بیش از ۱۵ درصد برسد.

وی افزود: برنامه وزارت صمت رونق واردات است. تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. البته این روند‌ها تا حدودی کند است، اما به زودی این خودرو‌ها عرضه خواهد شد. تاکنون ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: واردات خودرو‌های دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده و آیین نامه واردات هم تنظیم و برای دولت ارسال شده است. در حال حاضر این کار از مسیر مناطق ویژه در حال اقدام است و در سایر زمینه‌ها هم انجام خواهد شد. همچنین در حال بازبینی در آیین نامه واردات خودرو‌های دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در بخش‌های تخصصی هستیم تا واردات این خودرو‌ها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

دیگر خبرها

  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • گزارش ماندی نایت راو 15 آوریل؛ قهرمان جهان کمربندش را تحویل داد/ اخبار WWE
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شدند
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • نخستین خودروی برقی جهان با باتری حالت جامد
  • کشف خودروی سرقتی در اراک
  • ۴۰۰ خودروی پستی نوسازی می‌شود
  • ۵ مورد از قدرتمندترین موتورهای خودرو که تا به امروز تولید شده‌اند(+عکس)