Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: اپراتورهای سامانه 2020 به صورت 24 ساعته در چهار شیفت پاسخگوی نماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان هستند.

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه افزایش حداکثری رضایت مشتریان در برقراری ارتباط با اپراتورهای ۲۰۲۰ از جمله اهداف مخابرات منطقه کردستان به منظور تکریم ارباب رجوع، مد نظر قرار گرفته است، اظهار کرد: این مهم توسط اپراتورهای پاسخگو در مرکز ۲۰۲۰ مخابرات استان به نحو احسن لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تمرکز زدایی مراکز پاسخگویی2020، بهبود نظارت و مدیریت بهتر توسط مدیران، ضبط مکالمات، بکارگیری نیروهای متخصص در این حوزه و  غیره را از مهم‌ترین اقدامات مثمر ثمر برای نحوه مناسب پاسخگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت در منطقه کردستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اپراتورهای سامانه 2020 منطقه کردستان به صورت 24 ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند اظهارداشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به تعداد 275 هزار تماس پاسخ داده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به آمار اعلام شده که بیانگر پاسخگویی 95 درصدی تماس‌های مشتریان از سوی اپراتورهای2020 استان است، ابراز داشت: 5 درصد تماس‌های پاسخ داده نشده به علت قطع کردن ارتباط از سوی مشترک و یا بعضا بروز مشکلات فنی هستند.

حکمت اعلام کرد: مشتریان قبل از تماس با سامانه 2020 می‌توانند اقدامات اولیه را برای بررسی وکنترل مشکل خود انجام دهند که از مهمترین آنها می‌توان به پیدا کردن علت نویز(هر دستگاهی به غیر از مودم مانند تلفن، کارت‌خوان، فکس، دوشاخه ضدبرق و غیره را حتماً از روی خط بردارند)، اتصال مستقیم و بدون واسطه مودم به پریز تلفن، استفاده از یک نویزگیر، تعویض تلفن و یا پریز تلفنی که مودم به آن متصل است اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین مشکلات و مسائل مطرح شده در تماس با اپراتورهای 2020 مخابرات منطقه کردستان شامل قطعی مودم یا خاموشی چراغADSL ، قطعی لینک یا خاموشی چراغ اینترنت، دریافت نام کاربری و رمز ورود، اطلاع از حجم وزمان مصرفی و باقیمانده و تنظیمات مودم است.

وی زمان صف انتظارِ مشترک با مرکز 2020 مخابرات را به صورت میانگین 15 تا 20 ثانیه اعلام کرد و اضافه کرد: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتورها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان داشت: درصورت نبود مشکلات سخت افزاری و عدم نیاز به اقدامات زمان بر در خصوص رفع مشکل مشترک، مدت زمان پاسخگویی به مشتریان یک تا سه دقیقه است.

حکمت یادآورشد: در حال حاضر تعداد 97 هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است.

انتهای پیام/2330/72

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان اینترنت مشتریان سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر چاه‌های جذبی پاسخگوی بارش‌های شدید کوتاه مدت نیست + فیلم

تدابیر شهرداری یزد در اجرای اقدامات برای مقابله با سیل و رواناب طی یک سال اخیر، جوابگوی بارش‌های رگباری در زمان کوتاه نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی صدور هشدار سطح نارنجی، شاهد ورود سامانه بارشی پرقدرت از روز گذشته در مناطق مختلف استان یزد بودیم و میزان بارندگی قابل توجه بود این امر موجب جاری شدن سیلاب و روان آب در بسیاری از معتبر سطح شهر یزد شد و موجب خسارت به زیرساخت‌ها و منازل و معازه‌های مردم شد.

آب گرفتگی معابر، عبور و مرور را در سطح شهر یزد با کندی و مشکل روبه‌رو کرد و مدارس شهرستان یزد را به تعطیلی کشاند، هر چند ۱۵۰ اکیپ شهرداری از آغاز بارش‌ها در حال رفع مشکلات سطح شهر و آب گرفتگی‌ها هستند.

در طی دو سال گذشته ورود سامانه‌های بارشی که به صورت رگباری و کوتاه مدت اتفاق می‌افتد در استان یزد و شهر جهانی یزد، در یک مدت زمان کوتاه با حجم زیادی از بارش‌ها سبب جاری شدن سیلاب و بالا آمدن آب جوی‌ها و جاری‌شدن سریع روان آب در خیابان‌ها و معابر سطح شهر می‌شود.

طی سالیان گذشته در شهر یزد مسیرهایی برای عبور سیلاب و رودخانه شهری وجود داشت که به واسطه نگاه به شهر کویری یزد و عدم بارش‌ها، برخی از این زسرساخت‌ها از بین رفته بودند و یا مورد تصرف قرار گرفته بودند که سبب شد در بارندگی‌های چند سال اخیر خسارت‌های زیادی به بسیاری از منازل، محلات قدیمی و معابر در سطح شهر یزد وارد شود.

هر چند بیان می‌شود اقدامات متعدد بسیاری برای عبور روان‌آب و سیلاب اتخاذ و اجرا شده است اما این اقدامات از جمله حفر ۸۰۰ جاه جذبی در یک سال اخیر پاسخگوی بارندگی‌ها رگبار و سیلاب‌ها در شهر یزد نیست‌.

چندین میدان و زیرگذر در تمام بارندگی‌های سال دچار معضل و مشکل در عبور و مرور می‌شوند که همچنان شهرداری نتوانسته است این بخش‌ها را جهت آمادگی در برابر سیل تقویت کند و اقدامی در راستای هدایت آب‌ها در این قسمت‌ها داشته باشد و متأسفانه شاهد این هستیم که مشکلاتی برای شهروندان و خرابی خودروها پیش آمده است.

در بارندگی‌های رگباری روز و شب گذشته هر چند ۸۰۰ چاه جذبی در مناطق پنج‌گانه شهری یزد حفر شده بودند و عمق این چاه‌ها را نیز تا ۲۵ متر افزایش یافته بود اما این جاه‌ها در زمان جاری‌شدن سیلاب جوابگو نبودند و در میدان صنعت شاهد خروج آب از برخی از این چاه‌ها بودیم‌.

به نظر می‌رسد چنانچه بارش باران در طولانی مدت و با شدت کم وجود داشته باشد این چاه‌های جذبی می‌توانند در جذب روان‌آب مؤثر باشند اما در بارش‌های شدید و کوتاه مدت این چاه‌ها کارساز نیستند و شهرداری یزد باید تدبیر دیگری اندیشه کند.

کد خبر 747415

دیگر خبرها

  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • حفر چاه‌های جذبی پاسخگوی بارش‌های شدید کوتاه مدت نیست + فیلم
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید