Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت شامگاه دوشنبه در سبزوار با سخنانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرستانهای سبزوار، داورزن، خوشاب،جوین و جغتای با بیان اینکه افزایش طول عمر و واکسیناسیون از دستاوردهای نظام سلامت است، اظهار کرد: ما در این عرصه یکی از پیشتازان نظام سلامت در دنیا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به کاهش پرداخت هزینه‌های بیمارستانی و درمان از بودجه مردم در دولت تدبیر و امید، افزود: در گام دوم طرح تحول سلامت حرکت جدیدی را به عنوان تقدیم پیشگیری بر درمان، درمان سرپایی بر بستری شروع کردیم.

نمکی با اشاره به یکی دیگر از طرح‌های اجرا شده در کشور که کنترل فشارخون ۳۰ ساله‌ها تا ۷۰ ساله‌ها است، گفت: در این طرح ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شرکت کردند و سبزوار یکی از پیشتازان در این طرح بود.

وی با اشاره به طرح جدید «هر خانه یک پایگاه سلامت»، برای اجتماعی کردن نظام سلامت٬ عنوان کرد: این طرح یک سطح قبل از خانه بهداشت و سلامت است و سبزوار به عنوان شهر پایلوت در این طرح قرار دارد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال سلامت را انتخاب و آموزش دهیم.

 نمکی با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین دوران ایام انقلاب را می‌گذرانیم، گفت: همواره به عنوان سرباز کوچک در خدمت مردم هستیم و امسال علیرغم مشکلاتی که داشتیم، هزار پروژه را تا هفته سلامت در اردیبهشت ماه ۹۹ افتتاح خواهیم کرد و اولویت ما در این طرح، نقاط کمتر توسعه‌یافته و محروم است.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند خیرین نظام سلامت، بیان کرد: در دولت تدبیر و امید، ۲۷ هزار تخت  بیمارستانی اضافه شده و در سال ۹۸، هشت هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی اضافه خواهد شد. در سال آینده نیز شش هزار و ۱۰۰ تخت با اولویت نقاط کمتر توسعه‌یافته و محروم به بیمارستان‌ها اضافه خواهد شد.

کد خبر 4793605

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت سعید نمکی شبکه بهداشت و درمان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان ثبت نام کاندیداها قزوین بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت در درمان بیماری ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  رحمانی به مناسبت آغاز هفته سلامت و در مراسم نواخته شدن زنگ سلامت، گفت: توجه به سلامت، باید از پایه دانش‌آموزی آغاز شود؛ چراکه می‌تواند بسیاری از معضلات و مشکلات را کاهش دهد.

وی افزود: داشتن سلامت جسمی و روحی، با آگاهی از راهکار‌های سلامتی، تغذیه سالم، رعایت بهداشت فردی و ورزش میسر است.

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر اهمیت پیشگیری در حوزه سلامتی تأکید کرد و گفت: توجه به تمامی موضوعات مذکور، کاهش بیمار‌ها را در پی دارد و در این راستا پیشگیری همواره بر درمان مقدم است.

دیگر خبرها

  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • کاهش زمان تولد نخستین فرزند به سه سال پس از ازدواج
  • سالن‌های جدید سینما آزادی همچنان خارج از مدار؛ افتتاح صوری یا ظرفیت واقعی؟
  • مهاجرت کادر درمان می‌تواند آسیب جدی برای نظام سلامت باشد
  • نقش توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت در درمان بیماری ها